Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 00:15Härligt att läsa att det vänder för så många som t.ex. Annika, Evely, Krister & Rebecca!! Jag säger som Krister - Nu är Ni på gång! (t+)
Tag det lugnt Johan - Du är snart där Du oxå! Var uthållig bara (H)
Jag har hållit i gång med golf under sommaren oc
Härligt att läsa att det vänder för så många som t.ex. Annika, Evely, Krister & Rebecca!! Jag säger som Krister - Nu är Ni på gång! (t+)
Tag det lugnt Johan - Du är snart där Du oxå! Var uthållig bara (H)
Jag har hållit i gång med golf under sommaren oc
Quote from Galderma Fritidsförening on 5 August 2008, 08:10Du verkar ju också vara på gång Harald! Kom igen, kämpa på! Snart flyger du fram på alla möjliga distanser 🙂
Du verkar ju också vara på gång Harald! Kom igen, kämpa på! Snart flyger du fram på alla möjliga distanser 🙂
Quote from Funbeat user on 5 August 2008, 15:24Tack Rebecca!
Jo jag lovar - just nu känns allt inom räckhåll! Det skall bli himla kul 😀
Tack Rebecca!
Jo jag lovar - just nu känns allt inom räckhåll! Det skall bli himla kul 😀
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 22:28Skit oxå, här har man börjat löpträna för att få kondition till KI-box utbildningen till helgen, å vad händer, jo jag stukar till foten riktigt illa och suttit på akuten och väntat på läkare och så vad händer, jo återkom i morgon om det ff gör ont.... Nu
Skit oxå, här har man börjat löpträna för att få kondition till KI-box utbildningen till helgen, å vad händer, jo jag stukar till foten riktigt illa och suttit på akuten och väntat på läkare och så vad händer, jo återkom i morgon om det ff gör ont.... Nu
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 13:47Stackar dig, vet precis vad det innebär. Hade tänkt att springa GBG varvet på min 40 årsdag, men stukade foten i början av april och är ännu inte bra än. Har börjat jogga lite smått och tränar på balansplatta, tåhävningar och lite andra övningar jag fått
Stackar dig, vet precis vad det innebär. Hade tänkt att springa GBG varvet på min 40 årsdag, men stukade foten i början av april och är ännu inte bra än. Har börjat jogga lite smått och tränar på balansplatta, tåhävningar och lite andra övningar jag fått
Quote from Funbeat user on 9 August 2008, 20:59Dags för en liten uppdatering:
Då foten känts klart bättre i veckan så var det dags för att försöka sig på lite löpning idag vilket säkert var dumt men jag kunde inte låta bli. Hade bestämt att det max fick bli 3,5 km och att jag skulle lägga av direkt om
Dags för en liten uppdatering:
Då foten känts klart bättre i veckan så var det dags för att försöka sig på lite löpning idag vilket säkert var dumt men jag kunde inte låta bli. Hade bestämt att det max fick bli 3,5 km och att jag skulle lägga av direkt om
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 13:44min mage mår mycke bättre nu när jag tränar och det är så underbart ,men känns som man nästan inte får äta någonting
min mage mår mycke bättre nu när jag tränar och det är så underbart ,men känns som man nästan inte får äta någonting
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 22:34Nybliven farfar, en kvällsrunda i en lätt kylig augustikväll med lätt jogging 6 km utan någon smärta någonstans och orken sa inte nej den heller. Rega första "riktiga" joggingpasset sedan februari (efter många golf- och gå & joggingrundor) på FB med en ko
Nybliven farfar, en kvällsrunda i en lätt kylig augustikväll med lätt jogging 6 km utan någon smärta någonstans och orken sa inte nej den heller. Rega första "riktiga" joggingpasset sedan februari (efter många golf- och gå & joggingrundor) på FB med en ko
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 22:36Grattis farfar! Det lät verkligen härligt. 🙂
Grattis farfar! Det lät verkligen härligt. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 22:44Grattis Harald !
Både till att blivit farfar och att joggingen gick bra (och smärtfritt) (t+)
Grattis Harald !
Både till att blivit farfar och att joggingen gick bra (och smärtfritt) (t+)