Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

KANON EVELY! (t+)(t+)(t+)

Foten är okej, jag kan gå på den utan problem och har bara ytterst lite ont i ett visst läge men det är antagligen bara en sträckning.

Knät däremot är fortfarande lite mer oklart hur det blir med. Såren vätskar fortfarande så jag fortsätter väl att byta

johan,men de är bara vila och hoppas att de blir bättre

Vill ni veta hur det går? Jag vill gärna berätta...

I fredags utökade jag min lilla runda till 6 km och hade inte ont alls i knäna, dock höll värmen på att ta knäcken på mig - kanske dags för vätskebälte.

Och idag tog jag en ny 6 km runda. Det kändes i

Låter underbart Annika! ingen benhinnesmärta 🙂 Var rädd om ditt knä Annika!

HÄr går det jättebra! Jag sprang min 8 kilometersrunda idag igen! Däremot har jag cycklat lite mer än vaderna orkade med, så jag fick ha ett par dagars träningsuppehåll och kör

Toppen Annika och Evely. Nu är ni på gång. (t+)

Skadesammanfattning vid start av aug.

Benen verkar vara helt OK. Kört 4 pass de senaste två veckorna (5+10+10+10 km) och allt känns bra. Ska nu börja öka sträckorna lite försiktigt inför Göteborgsvarvet sa

Tack Krister och Evely. En dag kanske jag kommer upp i era doser. Det är i alla fall mitt mål. Men jag blir lite konfunderad när du, Krister som redan springer mycket, redan nu börjar trappa upp inför GBG-varvet. Jag hade det lite grand som ett mål, men d

Annika: Orsaken att jag redan nu börjar öka träningen inför Göteborgsvarvet är att jag tänker göra det väldigt försiktigt pga att jag väldigt lätt får ont i lederna efter min cancerbehandling. De som inte har de problemen kan säkert göra det mycket snabba

Jag har börjat springa igen nu, lite smått. Det känns bra än så länge men man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken... 😉

Hoppas det går bra för er andra också. Kämpa på!

Härlig läsning att ni börjar komma igång igen med löpningen (t+)
För en annan går det väl sådär, det funkar med promenader även om foten gör lite ont samt cykelträning vilket är smärtfritt. Det kliar dock i benen för jag vill ju springa !!!
Det är enormt