Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 22:58KANON EVELY! (t+)(t+)(t+)
KANON EVELY! (t+)(t+)(t+)
Quote from Galderma Fritidsförening on 23 July 2008, 23:06Foten är okej, jag kan gå på den utan problem och har bara ytterst lite ont i ett visst läge men det är antagligen bara en sträckning.
Knät däremot är fortfarande lite mer oklart hur det blir med. Såren vätskar fortfarande så jag fortsätter väl att byta
Foten är okej, jag kan gå på den utan problem och har bara ytterst lite ont i ett visst läge men det är antagligen bara en sträckning.
Knät däremot är fortfarande lite mer oklart hur det blir med. Såren vätskar fortfarande så jag fortsätter väl att byta
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 13:25johan,men de är bara vila och hoppas att de blir bättre
johan,men de är bara vila och hoppas att de blir bättre
Quote from Marcus Moore on 3 August 2008, 22:09Vill ni veta hur det går? Jag vill gärna berätta...
I fredags utökade jag min lilla runda till 6 km och hade inte ont alls i knäna, dock höll värmen på att ta knäcken på mig - kanske dags för vätskebälte.
Och idag tog jag en ny 6 km runda. Det kändes i
Vill ni veta hur det går? Jag vill gärna berätta...
I fredags utökade jag min lilla runda till 6 km och hade inte ont alls i knäna, dock höll värmen på att ta knäcken på mig - kanske dags för vätskebälte.
Och idag tog jag en ny 6 km runda. Det kändes i
Quote from Bjarne Lewin on 3 August 2008, 22:54Låter underbart Annika! ingen benhinnesmärta 🙂 Var rädd om ditt knä Annika!
HÄr går det jättebra! Jag sprang min 8 kilometersrunda idag igen! Däremot har jag cycklat lite mer än vaderna orkade med, så jag fick ha ett par dagars träningsuppehåll och kör
Låter underbart Annika! ingen benhinnesmärta 🙂 Var rädd om ditt knä Annika!
HÄr går det jättebra! Jag sprang min 8 kilometersrunda idag igen! Däremot har jag cycklat lite mer än vaderna orkade med, så jag fick ha ett par dagars träningsuppehåll och kör
Quote from Funbeat user on 4 August 2008, 11:58Toppen Annika och Evely. Nu är ni på gång. (t+)
Skadesammanfattning vid start av aug.
Benen verkar vara helt OK. Kört 4 pass de senaste två veckorna (5+10+10+10 km) och allt känns bra. Ska nu börja öka sträckorna lite försiktigt inför Göteborgsvarvet sa
Toppen Annika och Evely. Nu är ni på gång. (t+)
Skadesammanfattning vid start av aug.
Benen verkar vara helt OK. Kört 4 pass de senaste två veckorna (5+10+10+10 km) och allt känns bra. Ska nu börja öka sträckorna lite försiktigt inför Göteborgsvarvet sa
Quote from Marcus Moore on 4 August 2008, 13:18Tack Krister och Evely. En dag kanske jag kommer upp i era doser. Det är i alla fall mitt mål. Men jag blir lite konfunderad när du, Krister som redan springer mycket, redan nu börjar trappa upp inför GBG-varvet. Jag hade det lite grand som ett mål, men d
Tack Krister och Evely. En dag kanske jag kommer upp i era doser. Det är i alla fall mitt mål. Men jag blir lite konfunderad när du, Krister som redan springer mycket, redan nu börjar trappa upp inför GBG-varvet. Jag hade det lite grand som ett mål, men d
Quote from Funbeat user on 4 August 2008, 14:13Annika: Orsaken att jag redan nu börjar öka träningen inför Göteborgsvarvet är att jag tänker göra det väldigt försiktigt pga att jag väldigt lätt får ont i lederna efter min cancerbehandling. De som inte har de problemen kan säkert göra det mycket snabba
Annika: Orsaken att jag redan nu börjar öka träningen inför Göteborgsvarvet är att jag tänker göra det väldigt försiktigt pga att jag väldigt lätt får ont i lederna efter min cancerbehandling. De som inte har de problemen kan säkert göra det mycket snabba
Quote from Galderma Fritidsförening on 4 August 2008, 21:04Jag har börjat springa igen nu, lite smått. Det känns bra än så länge men man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken... 😉
Hoppas det går bra för er andra också. Kämpa på!
Jag har börjat springa igen nu, lite smått. Det känns bra än så länge men man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken... 😉
Hoppas det går bra för er andra också. Kämpa på!
Quote from Funbeat user on 4 August 2008, 23:29Härlig läsning att ni börjar komma igång igen med löpningen (t+)
För en annan går det väl sådär, det funkar med promenader även om foten gör lite ont samt cykelträning vilket är smärtfritt. Det kliar dock i benen för jag vill ju springa !!!
Det är enormt
Härlig läsning att ni börjar komma igång igen med löpningen (t+)
För en annan går det väl sådär, det funkar med promenader även om foten gör lite ont samt cykelträning vilket är smärtfritt. Det kliar dock i benen för jag vill ju springa !!!
Det är enormt