Quote from Funbeat user on 21 July 2008, 19:36Johan
Skönt att det inte var värre ändå. Tag det positivt och ge det lite tid så skall Du se att Du är igång snart igen (t+)Krister
Lät ju förhoppningsfullt med den nedre delen av Dig men bröstmuskulaturen lät ju minxdre kul. Hur går det då med golfen?
Johan
Skönt att det inte var värre ändå. Tag det positivt och ge det lite tid så skall Du se att Du är igång snart igen (t+)
Krister
Lät ju förhoppningsfullt med den nedre delen av Dig men bröstmuskulaturen lät ju minxdre kul. Hur går det då med golfen?
Quote from Bjarne Lewin on 21 July 2008, 19:41gott att höra om alla som det går bra för! Skönt att det inte var värre för dig Johan! Och krister du är en kämpe av oerhörda mått! Grattis till dina framgångar med löpningen, nästa år tar du surfningen galant. Det behövdes bara lite tid 😉
gott att höra om alla som det går bra för! Skönt att det inte var värre för dig Johan! Och krister du är en kämpe av oerhörda mått! Grattis till dina framgångar med löpningen, nästa år tar du surfningen galant. Det behövdes bara lite tid 😉
Quote from Funbeat user on 21 July 2008, 20:10Harald: Golfen känns inte i bröstmusklerna men däremot i handlederna. För mycket sneträffar och orena slag. 😀
Men jag håller på och filar på ett träningsprogram för att stärka lederna i överkroppen också förutom gymmet. I toppform till pensionen! (hv) M
Harald: Golfen känns inte i bröstmusklerna men däremot i handlederna. För mycket sneträffar och orena slag. 😀
Men jag håller på och filar på ett träningsprogram för att stärka lederna i överkroppen också förutom gymmet. I toppform till pensionen! (hv) M
Quote from Marcus Moore on 22 July 2008, 17:16Tänkte bjuda på en minisolskenshistoria. Jag har någon form av benhinneinflammation sen tonåren, vilket gjort att jag i princip inte tränat något sen dess fram till för fyra år sen då jag blev beordrad att börja cykla av min läkare. Sagt och gjort och Vät
Tänkte bjuda på en minisolskenshistoria. Jag har någon form av benhinneinflammation sen tonåren, vilket gjort att jag i princip inte tränat något sen dess fram till för fyra år sen då jag blev beordrad att börja cykla av min läkare. Sagt och gjort och Vät
Quote from Galderma Fritidsförening on 22 July 2008, 18:08Annika; det var absolut en solskenshistoria, vad kul för dig att det går bra att träna. 🙂
Jag har dock tyvärr raka motsatsen till solskenshistoria att berätta. 🙁 Orkar inte skriva något nytt om det så det får bli blogginlägget jag skrev:
===
Jag ra
Annika; det var absolut en solskenshistoria, vad kul för dig att det går bra att träna. 🙂
Jag har dock tyvärr raka motsatsen till solskenshistoria att berätta. 🙁 Orkar inte skriva något nytt om det så det får bli blogginlägget jag skrev:
===
Jag ra
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 20:14Tack för omtanken Harald och Evely. Känns rätt tungt att inte få springa just nu särskilt som man precis fått upp längden på passen inför maradebuten i höst. Det poitiva mitt i eländet är att jag börjat träna och framförallt skogsåkat är riktigt kul igen.
Tack för omtanken Harald och Evely. Känns rätt tungt att inte få springa just nu särskilt som man precis fått upp längden på passen inför maradebuten i höst. Det poitiva mitt i eländet är att jag börjat träna och framförallt skogsåkat är riktigt kul igen.
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 23:25Annika
Kul att höra (t+). Lycka till med Din fortsatta träning.Krister
Härligt att höra Din inställning som vanligt! Självklart blir det Göteborgsvarvet 2009 nu när benen börjar funka igen. Vi får peppa varandra under resans gång.
Annika
Kul att höra (t+). Lycka till med Din fortsatta träning.
Krister
Härligt att höra Din inställning som vanligt! Självklart blir det Göteborgsvarvet 2009 nu när benen börjar funka igen. Vi får peppa varandra under resans gång.
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 23:31Rebecca
Det var verkligen an annorlunda och otäck historia. Tur att det fanns en hjälpsam hand i närheten när det verkligen behövdes. Håller tummarna att det går bra för Dig!
Rebecca
Det var verkligen an annorlunda och otäck historia. Tur att det fanns en hjälpsam hand i närheten när det verkligen behövdes. Håller tummarna att det går bra för Dig!
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 09:59Tack för peppningen Evely och Harald. 😀
Alla ni som dras med skador, ta det lugnt och gå framåt steg för steg så är ni snart tillbaka igen. (t+)
Tack för peppningen Evely och Harald. 😀
Alla ni som dras med skador, ta det lugnt och gå framåt steg för steg så är ni snart tillbaka igen. (t+)
Quote from Bjarne Lewin on 23 July 2008, 21:54Det låter som en rejäl vurpa! Hoppas att det inte är så farligt som det verkar just nu! Jag håller tummarna för det Rebecka.
Krister, du har en fantastisk inställning och målmedvetenhet och tåga och allt!
Härligt att du har återfunnigt cyklingen Johan!
Det låter som en rejäl vurpa! Hoppas att det inte är så farligt som det verkar just nu! Jag håller tummarna för det Rebecka.
Krister, du har en fantastisk inställning och målmedvetenhet och tåga och allt!
Härligt att du har återfunnigt cyklingen Johan!