Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

På översiktssidan för gruppen finns det instruktioner för hur man ska göra!

NÄ nu måste jag bruka allvar har mkt att göra idag 🙂

Ok, nu har jag gått med i den gruppen. 😀

För att återgå till skador och sånt, som den här tråden ju faktiskt handlar om egentligen, så har jag haft allmän träningsvila den här veckan från löpning och allt annat jag brukar träna i veckorna. Mest pga att

kan man inte operera in reflexer i knäna eftersom inte jag har några? Sen alla läkare säger att jag går som en klumpfot :7

Harald- Du Har väll inte slängt in tröjan till midnattsloppet?;)

Ha-ha Åsa! Du har örnkoll hör jag! 😀

Jo - jag bestämde mig för att köra lätta gå/löppass under sommaren fär att kropp / senor m.m. skall få anpassa sig så sakta. Hellre ta det i sakta takt och säkra löpningen på sikt och förhoppningsvis slippa skador. D

Harald- Jag har själv legat lite lågt med löpningen ....Men Midnattsloppet ska jag ta mej runt./ Åsa

Åsa - Du är en tuffing! (t+)

Jag vet att Du tagit Dig igenom en hel del. Hur mår Du i dag med Din arm?

Jag hade mer än gärna sprungit Midnattsloppet men åldern gör en klokare eller möjligen latare 😉 I vilket fall önskar jag Dig lycka till - jag kommer

Jag tänkte också passa på och fråga om fotproblem som jag råkat ut för:

Får fruktansvärda smärtor på ovansidan/utsidan av foten när jag försöker med löpning. Promenad funkar men det gör lite ont även då. Fick det här för en vecka sen då det bara dök upp

En liten uppdatering:

Besökte läkare idag och fick foten röntgad eftersom det fanns lite misstankar om stressfraktur. Som tur var hittade inte läkaren någon sådan utan trodde det var inflammation i nåt muskel/senfäste. Diklofenak och ingen löpning på ett

Skadeläget just nu:
Benen i toppskick efter två veckors vila i Italien. Men vilken gammal chicken jag har blivit. Jag fick ont i hälsenorna när jag knallade runt på stranden i Viareggio. 😀

Men har just kört 5 km i spåret och det känns inget så det verka