Quote from Galderma Fritidsförening on 17 June 2008, 23:07Absolut, visst är det skönt 🙂 Mamma for omkring i 180 när hon hörde "partiell korsbandsskada" och hon snöade helt in sig på att familjeläkaren sagt att jag inte fick springa så långt och allt det där... hehe... Fick påminna henne om att jag faktiskt är
Absolut, visst är det skönt 🙂 Mamma for omkring i 180 när hon hörde "partiell korsbandsskada" och hon snöade helt in sig på att familjeläkaren sagt att jag inte fick springa så långt och allt det där... hehe... Fick påminna henne om att jag faktiskt är
Quote from Therese Linner on 18 June 2008, 14:34Nu är jag tillbaka på skadebänken. Jag var hos sjukgymnasten för en vecka sedan och alldeles ny benhinneinflammation blev domen. En vecka har jag varit bänkadmed stretchövningar och styrketräning, men idag sa sjukgymnasten att jag skulle få springa igen p
Nu är jag tillbaka på skadebänken. Jag var hos sjukgymnasten för en vecka sedan och alldeles ny benhinneinflammation blev domen. En vecka har jag varit bänkadmed stretchövningar och styrketräning, men idag sa sjukgymnasten att jag skulle få springa igen p
Quote from Bjarne Lewin on 18 June 2008, 15:53Visst får man nya perspektiv som skadad! Njut av din kilometer. Hur mkt får du sen springa nästa gång... Och hur lång tid tar det innan en halvmara??
Visst får man nya perspektiv som skadad! Njut av din kilometer. Hur mkt får du sen springa nästa gång... Och hur lång tid tar det innan en halvmara??
Quote from Bjarne Lewin on 18 June 2008, 15:53Visst får man nya perspektiv som skadad! Njut av din kilometer. Hur mkt får du sen springa nästa gång... Och hur lång tid tar det innan en halvmara??
Visst får man nya perspektiv som skadad! Njut av din kilometer. Hur mkt får du sen springa nästa gång... Och hur lång tid tar det innan en halvmara??
Quote from Therese Linner on 18 June 2008, 16:06Evely, det kommer att bli ett test av mitt tålamod helt enkelt och just nu är jag sjukt motiverad. Sjukgymnasten sa att jag skulle köra med denna form av intervallträning 3 x springa och 3 x gå en vecka och känna efter. Jag får öka så att första passet är
Evely, det kommer att bli ett test av mitt tålamod helt enkelt och just nu är jag sjukt motiverad. Sjukgymnasten sa att jag skulle köra med denna form av intervallträning 3 x springa och 3 x gå en vecka och känna efter. Jag får öka så att första passet är
Quote from Bjarne Lewin on 18 June 2008, 16:23Det kommer du att klara finfint! Annika
Men visst är det tålamodsprovande att inte få/kunna göra det man bara så gärna vill!
Det kommer du att klara finfint! Annika
Men visst är det tålamodsprovande att inte få/kunna göra det man bara så gärna vill!
Quote from Galderma Fritidsförening on 18 June 2008, 17:00Annika: Njut av din kilometer 🙂
Vad var det för stretchövningar och styrkeövningar du fick göra?
Ren nyfikenhet ^^
Annika: Njut av din kilometer 🙂
Vad var det för stretchövningar och styrkeövningar du fick göra?
Ren nyfikenhet ^^
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 20:05Säger som dom andra: Njut max på din kilometer!
Hade sjukgymnasten någon idé om varför du fått benhinneinflammation? Har du gjort något tossigt, typ sprungit för mycket eller? Också nyfiken, men varför man får det.....
Säger som dom andra: Njut max på din kilometer!
Hade sjukgymnasten någon idé om varför du fått benhinneinflammation? Har du gjort något tossigt, typ sprungit för mycket eller? Också nyfiken, men varför man får det.....
Quote from Therese Linner on 18 June 2008, 21:03Hon kunde inte förklara varför jag hade drabbats nu. Hon hittade en obalans i mina vader, att insidan var mycket stelare än utsidan. Detta skulle jag träna bort. Jag fick intrycket att jag inte var tillräckligt "stark" i mina ben för att kunna springa på
Hon kunde inte förklara varför jag hade drabbats nu. Hon hittade en obalans i mina vader, att insidan var mycket stelare än utsidan. Detta skulle jag träna bort. Jag fick intrycket att jag inte var tillräckligt "stark" i mina ben för att kunna springa på
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 21:07Spännande att få veta "hur det ska gå till egentligen" 😀 Jag ska ju få mina höftböjare behandlade efter sommaren och det ska också bli intressant att se vad det ger.
Spring "långsamt som f-n" så räcker den länge! 😉
Spännande att få veta "hur det ska gå till egentligen" 😀 Jag ska ju få mina höftböjare behandlade efter sommaren och det ska också bli intressant att se vad det ger.
Spring "långsamt som f-n" så räcker den länge! 😉