Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 08:00Tre veckor sen...small det till i vaden. Usch va ont. Nu efter idoga skogspromenader känns allt okej igen..Läst så mkt om rehabträning...tror mkt på skogsprommisar...minst 30 min per dag....härligt. Löpning på G.
Tre veckor sen...small det till i vaden. Usch va ont. Nu efter idoga skogspromenader känns allt okej igen..Läst så mkt om rehabträning...tror mkt på skogsprommisar...minst 30 min per dag....härligt. Löpning på G.
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 22:37Låter härligt att Du är på G Johan 😀
Lycka till (t+)
Låter härligt att Du är på G Johan 😀
Lycka till (t+)
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 00:09Åh så irriterande! Trodde att foten var bra nu, men efter kvällens träning så gör det verkligen skitont och dessutom så domnar den bort. En kompis till mig som är sjukgymnast tror att en nerv i foten kan vara skadad och det är tydligen inte allt för bra..
Åh så irriterande! Trodde att foten var bra nu, men efter kvällens träning så gör det verkligen skitont och dessutom så domnar den bort. En kompis till mig som är sjukgymnast tror att en nerv i foten kan vara skadad och det är tydligen inte allt för bra..
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 10:30Evely: kanske från en film med John Wayne som sa "a man got to do, what a man got to do" när hans fru bad honom om att inte gå ut mot banditerna?
Skadeläget är annars rätt så bra:
- hamstrings i höger knä smärtar lite och är på observationslistan (dvs ja
Evely: kanske från en film med John Wayne som sa "a man got to do, what a man got to do" när hans fru bad honom om att inte gå ut mot banditerna?
Skadeläget är annars rätt så bra:
- hamstrings i höger knä smärtar lite och är på observationslistan (dvs ja
Quote from Bjarne Lewin on 14 June 2008, 16:30Härligt Johan! Retligt Stina!
Och grattis till att du är den du är Krister! Jag blir så impad av din kamp.Och lilla jag då! Jo jag lider av otålighet och välvilja om vartannat. Speedat upp rehabträningen och löpningen, och hade jag bara fattat att de tv
Härligt Johan! Retligt Stina!
Och grattis till att du är den du är Krister! Jag blir så impad av din kamp.
Och lilla jag då! Jo jag lider av otålighet och välvilja om vartannat. Speedat upp rehabträningen och löpningen, och hade jag bara fattat att de tv
Quote from Bjarne Lewin on 16 June 2008, 13:04Jo förresten! Nu börjar det sakteliga kännas bra igen 🙂 Enligt en artickel på maratho.se så är vad problem vanligt i min ålder och de tycker att man ska göra excentriska tåhävningar med sträckt och med böjt knä. Det har jag börjat med, först var det job
Jo förresten! Nu börjar det sakteliga kännas bra igen 🙂 Enligt en artickel på maratho.se så är vad problem vanligt i min ålder och de tycker att man ska göra excentriska tåhävningar med sträckt och med böjt knä. Det har jag börjat med, först var det job
Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 15:38Evely
Nu låter det bättre 😉
Du är så himla ambitiös och det är alltid roligt att läsa Dina inlägg och ta del av Dina framgångar (och motgångar).
Kör hårt (t+) - Du kommer att lyckas!!
Evely
Nu låter det bättre 😉
Du är så himla ambitiös och det är alltid roligt att läsa Dina inlägg och ta del av Dina framgångar (och motgångar).
Kör hårt (t+) - Du kommer att lyckas!!
Quote from Galderma Fritidsförening on 16 June 2008, 15:55Jag har haft ont i vänster knä sen januari 2007 och fick för någon månad sedan (ja! ett och ett halvt år senare) reda på att det var en partiell korsbandsskada. Det är dock inget de gör något åt utan det är fortsatt rehabträning som gäller, samt att jag l
Jag har haft ont i vänster knä sen januari 2007 och fick för någon månad sedan (ja! ett och ett halvt år senare) reda på att det var en partiell korsbandsskada. Det är dock inget de gör något åt utan det är fortsatt rehabträning som gäller, samt att jag l
Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 20:42Harald och Evely; Tack!
Det känns skönt att vara någorlunda tillbaka. Men jag vågar inte skynda för snabbt utan nu kommer det bli förhoppningsvis lite längre och långsammare turer för att bli av med lite "dökött" och få lite uthållighet. Kommer att förs
Harald och Evely; Tack!
Det känns skönt att vara någorlunda tillbaka. Men jag vågar inte skynda för snabbt utan nu kommer det bli förhoppningsvis lite längre och långsammare turer för att bli av med lite "dökött" och få lite uthållighet. Kommer att förs
Quote from Funbeat user on 17 June 2008, 22:00Peter
Tackar som frågar! Jag har äntligen, med ortopedens hjälp med justerade inlägg, börjat komma igång med löpningen. Just i dag körde jag 5 km på löpbandet varav 2,5 km var lätt jogging helt utan smärta för första gången. Känns fantastiskt 😀 Så nu p
Peter
Tackar som frågar! Jag har äntligen, med ortopedens hjälp med justerade inlägg, börjat komma igång med löpningen. Just i dag körde jag 5 km på löpbandet varav 2,5 km var lätt jogging helt utan smärta för första gången. Känns fantastiskt 😀 Så nu p