Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Att bli skadad är att få alla tidperspektiv kastade i huvudet på en. Min historia liknar inte din, men jag kommer ihåg hur det kändes när jag inte ens fick gå promenader på det sätt jag brukar! Tre månader skulle det ta innan jag fick börja träna "träning

Att bli skadad är att få alla tidperspektiv kastade i huvudet på en. Min historia liknar inte din, men jag kommer ihåg hur det kändes när jag inte ens fick gå promenader på det sätt jag brukar! Tre månader skulle det ta innan jag fick börja träna "träning

Tack för omtanken Evely - det värmer gott 😉
Ja visst är det roligt att vi får se ljuset i tunneln! Nu kämpar vi på mot Midnatts- & Lidingölopp till att börja med och överraskar oss själva med att må bra på vägen (t+)

Mats
Himla trist - jag känner verkli

Min brustna vad har ju varit ett minne blott ett tag, men sen så tog benhinnorna viid istllet...

Inte riktigt nöjd med det. Men idag så tog jag de första stapplande stegen och kände ingetting.sen bar det av i 3:45 tempo på intervallerna! 🙂

Så glad att

Åh så onödigt! Spelade fotbollsmatch ikväll och nu sitter jag här med en svullen och ond fot som gör det omöjligt att sova. Blev tokkapad när det var 10 minuter kvar av matchen och dessutom förlorade vi med 3-0. Såå segt! Lutar åt att det blir besök hos f

Peter
Det tjurar på för Dig men det verkar ändå lösa sig och det är ju härligt!
Hade Du kul när Du var i Göteborg och "inte sprang GbgVarvet"? 😀

Stina
Aj-aj-aj-aj-aj-aj :@
Det gör ont i hela kroppen när jag läser vad Du skriver. Hoppas att det gick bra

Grattis Peter! underbart när det går framåt!

Hoppas att det inte är så farligt med din fot Stina. Stukningar (vilket det kanske inte är) har jag haft många och de brukar gå bort på ett par dagar, men den där första natten är hemsk!

Här har jag vanskött

Evely - skärpning 😉

Skämt åsido - Du kämpar väl och tar motgångarna med fattning. Var rädd om Dig och låt kroppen bestämma.

Det blev inte så farligt som jag först trodde. Var och röntgade foten igår och inga ben var skadade. Så nu är det bara att ta en paus från fotbollen ett tag och köra lite motionscykel tills det känns bättre 🙂

Hoppas det går bra för att er andra "sjukli

Jag tar det som en "man" hmmm kvinna menade jag ju! Jo vi ska till stugan nu i 4 dagar och jag tar med balansbräda, balansboll och gummiband så att jag säkert inte ska missa ngt rehabpass. Jag har helt enkelt inte råd med det nu! You got to do,what you go