Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Evely

Fortsätt Du lite nätt över sommaren med gott samvete (t+) så kan vi börja bygga volym i höst. Det kommer att innebära en stabil grund för Göteborgsvarvet 2009.
Och när det är lite tungt på ett långpass i mörker och regn så har Du givit oss alla en

Du får modifiera bilden lite... Evely ståendes och blundandes utanför hissen, men med spetsade öron om i fall ngn skulle komma...

Och du mitt mål är lidingöloppet i höst... förvisso har vi sagt att vi i värsta fall kan gå delar av sträckan. Så jag får no

de finns en hel drös med fysfolk hemma ska kolla på mitt gym å om de kan rekomendera något de har ju ändå behandlingar för idrottsskador på samma ställe.
brandkåren kan ja å tala me men vill helst inte för de kan sätta stopp för framtiden, på vissa ställ

Förlåt! Jag skrev visst lite fel! Det är lidingö tjejlopp so m är målet och inget annat

Tack för era snälla ord 🙂

Eva - hoppas du får hjälp för dina ben. Bered dig med en stor portion tålamod så ska det nog gå vägen!

Evely
Lidingöloppet - Du är en tuffing men fixar det säkert med Din inställning!

Eva
Låter bra. Ta Dig tid & tålamod!

Om du inte vet det Harald, så är lidingö tjejlopp, den sista milen på Lidingöloppet, den där abborbacken är (och några backar till...) En del säger att det är den jobbigaste sträckan... (H)

Fast egentligen är det inte LT som är målet utan en hel tjejklas

Och jag som är nöjd med Göteborgsvarvet som mål - hmm 😉
Tjejklassikern inger respekt (t+)

A duuu Harald!

Tjejklassickern är ju pyttesträckor jämfört med varvet, förvisso i fler sporter men ändå! Hade jag bott i göteborg hade jag stått vid målet och hejat på dig 2009

Harald- Tack ska du ha du kan verkligen peppa alla oss som har krämpor:-)
Du är ju faktiskt inte så dålig själv, måste ju kännas skönt att kunna löpa igen.
Vad blir målsättningen på midnattsloppet? Ta det försiktgt bara så att det inte händer något nu me