Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 11:36Tänk vad lång den här tråden har blivit....
Igår gjorde jag min sista operation i armen, hoppas att jag får ett snyggt ärr nu?
Nu får man ta 10 dagar vila hur det nu ska gå till.....Var ju så glad när jag fick se min puls igår som låg på ca 45, trots att
Tänk vad lång den här tråden har blivit....
Igår gjorde jag min sista operation i armen, hoppas att jag får ett snyggt ärr nu?
Nu får man ta 10 dagar vila hur det nu ska gå till.....Var ju så glad när jag fick se min puls igår som låg på ca 45, trots att
Quote from Funbeat user on 27 May 2008, 22:46Härligt Åsa
Du har kämpat länge & väl och börjar ana både belöning i form av resultat och dessutom slutet på en lång resa. Bra jobbat! (t+)
Jag hade faktiskt tänk skriva ett inlägg i dag så då är vi två som bidrar med positivt i skadetråden i dag. Jag h
Härligt Åsa
Du har kämpat länge & väl och börjar ana både belöning i form av resultat och dessutom slutet på en lång resa. Bra jobbat! (t+)
Jag hade faktiskt tänk skriva ett inlägg i dag så då är vi två som bidrar med positivt i skadetråden i dag. Jag h
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 09:18Kul Harald!! (t+) Nu är vi på gång 🙂 .
Träna försiktigt nu så syns vi kanske på midnattsloppet. 🙂
Kul Harald!! (t+) Nu är vi på gång 🙂 .
Träna försiktigt nu så syns vi kanske på midnattsloppet. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 13:59Tack Åsa
Självklart blir det Midnattsloppet om Gud vill och hängslena håller :D.
Om jag ökar på med en minut om dagen kan jag t.o.m. gå runt i augusti 😉
Tack Åsa
Självklart blir det Midnattsloppet om Gud vill och hängslena håller :D.
Om jag ökar på med en minut om dagen kan jag t.o.m. gå runt i augusti 😉
Quote from Bjarne Lewin on 28 May 2008, 15:19Grattis Åsa slipper du expandern nu???
O vad jag blev glad för din skull Harald! Äntligen går det på rätt håll även för dig 🙂 Du har fått kämpa ett bra tag! Och det är verkligen bra att du planerar en lånsam start. Underbart! Det glädjer mitt hjärta så
Grattis Åsa slipper du expandern nu???
O vad jag blev glad för din skull Harald! Äntligen går det på rätt håll även för dig 🙂 Du har fått kämpa ett bra tag! Och det är verkligen bra att du planerar en lånsam start. Underbart! Det glädjer mitt hjärta så
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 15:46Grattis Harald! Det är bara att fortsätta att vara äckligt disciplinerad så kommer det att gå bra. (t+)
Läget för mig nu i mitt långa återtåg efter cancern är att jag nu är uppe i 15 km. Fixade det i lördags. Var ska det sluta? Ett marathon om några år ka
Grattis Harald! Det är bara att fortsätta att vara äckligt disciplinerad så kommer det att gå bra. (t+)
Läget för mig nu i mitt långa återtåg efter cancern är att jag nu är uppe i 15 km. Fixade det i lördags. Var ska det sluta? Ett marathon om några år ka
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 18:06Ja kul för Harald och säkert lika kul för Haralds ortoped. Han kan ju också sträcka lite på sej.
Och Krister, en halvmara är ju inom en spottloskas avstånd nu va?
Ja kul för Harald och säkert lika kul för Haralds ortoped. Han kan ju också sträcka lite på sej.
Och Krister, en halvmara är ju inom en spottloskas avstånd nu va?
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 20:58Framåt hösten. Jag springer i ett kuperat motionsspår så jag tror jag redan nu kan klara en halvmara om inte det där med asfalt skulle ställa till det. Planen är i alla fall att ta 2-milen i spåret någon gång efter semestern.
Framåt hösten. Jag springer i ett kuperat motionsspår så jag tror jag redan nu kan klara en halvmara om inte det där med asfalt skulle ställa till det. Planen är i alla fall att ta 2-milen i spåret någon gång efter semestern.
Quote from Funbeat user on 28 May 2008, 21:14Det känns så kul att vara med och få springa igen! Även om jag inser att det kommer att ta tid, och det får det ju göra då, så känns det fantastiskt.
Tack för alla goda förebilder & råd och dessutom uppmuntran 🙂 Ni är ett gott gäng att få vara med i
Det känns så kul att vara med och få springa igen! Även om jag inser att det kommer att ta tid, och det får det ju göra då, så känns det fantastiskt.
Tack för alla goda förebilder & råd och dessutom uppmuntran 🙂 Ni är ett gott gäng att få vara med i
Quote from Bjarne Lewin on 28 May 2008, 22:10Jag har förresten fått min nya balansplatta, helt klart en favorit, vill nog gärna ha en till, en svart. Dyr var den också... med avgifter och moms och allt 450 kr har jag för mig.
Udda intressen.. lägger pengarna på balansplattor och pilatesbollar...
Jag har förresten fått min nya balansplatta, helt klart en favorit, vill nog gärna ha en till, en svart. Dyr var den också... med avgifter och moms och allt 450 kr har jag för mig.
Udda intressen.. lägger pengarna på balansplattor och pilatesbollar...