Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 12:20Tack för tips Jessica.
Jag kämpar väl på med min "med kula under" eftersom jag redan har en sådan och håller tummarna att detblir bättre.
Nu skall jag ut i solen 😀
Tack för tips Jessica.
Jag kämpar väl på med min "med kula under" eftersom jag redan har en sådan och håller tummarna att detblir bättre.
Nu skall jag ut i solen 😀
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 12:23den ska du nog inte stå lika länge på. kanske tio minuter.
ha det så trevligt i solen
den ska du nog inte stå lika länge på. kanske tio minuter.
ha det så trevligt i solen
Quote from Bjarne Lewin on 20 April 2008, 14:53Är det Thera-Band Stabilitetstränare du menar Jessica! De har ingen produkt som heter balansplatta!
Ärligt talat så ser dessa smidigare ut att stå på vid alla möjliga konstiga tillfällen dessutom så är där tre svårighetsgrader och alla tre vill jag j
Är det Thera-Band Stabilitetstränare du menar Jessica! De har ingen produkt som heter balansplatta!
Ärligt talat så ser dessa smidigare ut att stå på vid alla möjliga konstiga tillfällen dessutom så är där tre svårighetsgrader och alla tre vill jag j
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 14:57ja de heter nog stabilitetstränare. det har du rätt i.
en grön eller blå rekomenderar jag. svart är väldigt svår.
enkelt test: rita ut en ring med ca 30cm i diameter, ställ dig på ett ben och blunda.
klarar du att hålla dig kvar i ringen i 20 sekunder,
ja de heter nog stabilitetstränare. det har du rätt i.
en grön eller blå rekomenderar jag. svart är väldigt svår.
enkelt test: rita ut en ring med ca 30cm i diameter, ställ dig på ett ben och blunda.
klarar du att hålla dig kvar i ringen i 20 sekunder,
Quote from Bjarne Lewin on 20 April 2008, 21:07Min balansbräda är ändå sönder! Låter dessutom som att dessa har ett skönare material att hantera. Den gamla balansbrädan är i hårdplast och skramlig och tråkig.
En blå får det bli! Jag har förvisso ingen klocka som kan mäta ½minut utan att man tittar på
Min balansbräda är ändå sönder! Låter dessutom som att dessa har ett skönare material att hantera. Den gamla balansbrädan är i hårdplast och skramlig och tråkig.
En blå får det bli! Jag har förvisso ingen klocka som kan mäta ½minut utan att man tittar på
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 21:16man kommer in i det tillslut, när man märker hur ont det gör utan 😀
man kommer in i det tillslut, när man märker hur ont det gör utan 😀
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 07:54Harald: När du startade denna tråden, tänkte jag att jag skulle markera den som ointressant eftersom jag inte var skadad.
MEN :@ nu är jag det och jag har aldrig varit med om något mer depprimerande!!Siste mars så sprang jag en orienteringstävling och s
Harald: När du startade denna tråden, tänkte jag att jag skulle markera den som ointressant eftersom jag inte var skadad.
MEN :@ nu är jag det och jag har aldrig varit med om något mer depprimerande!!
Siste mars så sprang jag en orienteringstävling och s
Quote from Bjarne Lewin on 21 April 2008, 08:44Tråkit att höra Tina! Hoppas att det snart blir bra igen!
Tråkit att höra Tina! Hoppas att det snart blir bra igen!
Quote from Bjarne Lewin on 21 April 2008, 08:44Tråkit att höra Tina! Hoppas att det snart blir bra igen!
Tråkit att höra Tina! Hoppas att det snart blir bra igen!
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 17:35Tina
Tråkigt att Du är skadad men kul att Du hör av Dig om Du förstår min tanke. En del av det trista när man är skadad, förutom att det kanske gör ont och man inte kan träna som vanligt, är ju faktiskt att man gärna vill "prata av sig" och förhoppningsv
Tina
Tråkigt att Du är skadad men kul att Du hör av Dig om Du förstår min tanke. En del av det trista när man är skadad, förutom att det kanske gör ont och man inte kan träna som vanligt, är ju faktiskt att man gärna vill "prata av sig" och förhoppningsv