Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

jag hade gnuggat på utsidan av foten. tvärs över där det gör ont. kanske inte gör nån nytta men gör ingen skada heller.

jag ska upp till umeå 25:e maj och åker hem den 28: de

Tack för tips Jessica

Såg en banderoll på IKSU i dag om Vårruset och det går ju då. Välkommen till Umeå. Själv skall jag på klassträff i Göteborg i den vevan. Vi får säkert kul båda två och sannolikt även ont i kroppen - men på olka grunder 😀

jag oroar mig mest för era björkar 😀

farliga saker

Testade ett långpass trots tidigare känningar som beskrivit ovan...lär jag väl få bannor för 😉

Men de goda nyheterna är att det gick bra!! Inga allvarliga känningar någonstans egentligen, dessutom nytt personbästa distansmässigt, 28km i 5:18-tempo.

Jag

Mattias

Grattis till att Du dels kunde springa och dels kunde springa så bra 😀
Härligt (t+)

Grattis Mattias! Hoppas att dina vader håller sig fina!

Harald! Ja tåvickningen verkar ju inte vara ngt för mig så länge jag inte har ett totalt löpstopp och det tror/hoppas jag inte ska behövas, jag har ju inte fortsatt att springa på den. Frågan är om

Evely

Osäker på frekvens & reps - jag har mest kört på känn hittills - men jag skall kolla med sjukgymnasten i veckan och kan återkomma när jag vet.

En bra dag idag. Förnärvarande har jag inte ont någonstans och det trots att jag har kört riktigt hårt sista veckan. (H:)

En annan jättebra sak är att idag joggade min fru för första gången på två år. Hon har haft en jättejobbig hälseneinflammation som n

Låter ju härligt Krister (t+)

Kul att hustrun är på gång samtidigt!

Ha en bra vår - tillsammans!

Härligt Krister! Underbart att höra att du kör hårt utan smärta. Och underbart också att din fru kan börja jogga igen!