Quote from Bjarne Lewin on 20 April 2008, 07:43Harald - Vad jag menade med min balansplattefråga var mest hur länge och hur ofta. Och nu kom jag på en fråga till. Står du på ett ben på balansplattan och vickar. Eller är ett ben en övning och två ben och vicka en annan?
Harald - Vad jag menade med min balansplattefråga var mest hur länge och hur ofta. Och nu kom jag på en fråga till. Står du på ett ben på balansplattan och vickar. Eller är ett ben en övning och två ben och vicka en annan?
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 08:12Evely
Jag kör en fot i taget och, rätt eller fel vet jag inte, vickar jag fram och tillbaka till det börjar "bränna" i vaden (och det är i ärlighetens namn inte så lång stund). På det här viset kör jag båda fötterna tre gånger. Om det är en rimlig dos sk
Evely
Jag kör en fot i taget och, rätt eller fel vet jag inte, vickar jag fram och tillbaka till det börjar "bränna" i vaden (och det är i ärlighetens namn inte så lång stund). På det här viset kör jag båda fötterna tre gånger. Om det är en rimlig dos sk
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 10:39Jag har varit ute och sprunget 12,5 km idag:-). Blir så glad när jag kan linka på med min arm... Faktiskt så sprang jag 10km på 56 min!!!!:-)(H:):D så glad blir jag då! // Åsa
Jag har varit ute och sprunget 12,5 km idag:-). Blir så glad när jag kan linka på med min arm... Faktiskt så sprang jag 10km på 56 min!!!!:-)(H:):D så glad blir jag då! // Åsa
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 11:10Åsa
Det var ju snabbt linkat. Grattis (t+)
Då blir det Göteborgsvarvet nu kan jag tänka.
Lycka till!
Åsa
Det var ju snabbt linkat. Grattis (t+)
Då blir det Göteborgsvarvet nu kan jag tänka.
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 11:15Tack :-). Jag tänker åka ner och ta mej runt...men det blir inte under 2 tim som mitt mål var från början.
Tack :-). Jag tänker åka ner och ta mej runt...men det blir inte under 2 tim som mitt mål var från början.
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 11:24har ingen aning om vad ni pratar om för övning. vad ska stärkas? tåböjamuskulaturen?
har ingen aning om vad ni pratar om för övning. vad ska stärkas? tåböjamuskulaturen?
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 11:29Jessica
He-he 😀 Vi talade om balansplattan och stärka fotlederna. Hur ofta, hur länge och hur många repetitioner?
Jessica
He-he 😀 Vi talade om balansplattan och stärka fotlederna. Hur ofta, hur länge och hur många repetitioner?
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 11:33jag tår på min när jag styrketränar.
sen kan man ju använda den när man diskar, lagar mat, borstar tänderna.vad har ni för plattor?
jag tår på min när jag styrketränar.
sen kan man ju använda den när man diskar, lagar mat, borstar tänderna.
vad har ni för plattor?
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 11:43Min är som ett runt stekt ägg fast det vita är blått. Finns ofta på träningsanläggningarna. På Dig låter som man kan balansera på den där "hur mycket som helst" utan risk för överansträngning?
Min är som ett runt stekt ägg fast det vita är blått. Finns ofta på träningsanläggningarna. På Dig låter som man kan balansera på den där "hur mycket som helst" utan risk för överansträngning?
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 11:51en sån med kula under?
jag tycker att de är lite onödigt svåra.
på www.medema.se så säljer theraband balansplattor som är väldigt funkionella i den meningen att du kan använda dem som golv. du kan göra allt på dem från marklyft till vardagliga saker uta
en sån med kula under?
jag tycker att de är lite onödigt svåra.
på http://www.medema.se så säljer theraband balansplattor som är väldigt funkionella i den meningen att du kan använda dem som golv. du kan göra allt på dem från marklyft till vardagliga saker uta