Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Känns som en passande tråd här *smile* Tyvärr verkar löpningen lätt ge upphov till skador (#)

Jag är ju helt ny som löpare (började med långpromenader för 2 månader sedan och är nu uppe i lite över 2 kilometers löpning per pass), så min skada har knappa

Har du varit hos en naprapat? Jag har/hade (nästan bra) problem med pektåns led och fick den behandlad med laser och det har blivit mycket bättre Förut kändes det hela tiden och gjorde ont då jag sprungit ett tag. Nu känns det inte alls i vanliga fall och

Christer

Är Du säker på att det är naprapatens förtjänst? Du tror inte att det har med Dina nya färglada skor att göra? 😀

Åsa

F´låt - f´låt! Jag kallade Dig Sara i inlägget ovan. Hm (H) Men eftersom Du är en tuffing tar Du säkert det hoppas jag. Hoppas Du mår bättre!

Denna här tråden måste man ju bara hålla liv i 🙂

Skadecirkusen ja!

I tisdags sprang jag och det kändes bra. Men så fick jag för mig att jag skulle köra lite excentriska tåhävningar på onsdagen, som skadeförebyggande... lite fler än jag borde kanske...

Härligt Evely

Alla som hälsar på & lämnar tråden igen för träning är ju jättekul!

Jo det har du rätt i skador är ju meningen att de ska läka och att det ska bli bra igen.

Just nu känns det som att min kropp är en kedja. Ni vet att "en kedja är lika stark som sin svagaste länk.
Jo jag har varit ute och sprungit och det kändes bra i he

Har samma problem som dig Evely...vaderna vill ständigt ha uppmärksamhet på olika sätt, jobbiga muskel! 😉

Har haft lite olika "vad"-besvär, just nu är jag lite trycköm precis där du beskriver, insidan av smalbenet, ca 10cm ovanför fotknölen.

Får du någ

Var hos ortoped i går och fick min fot undersökt. Har ignorerat smärtan o värk som jag haft i vrist / utsidan av smalben sen i början på april. Blev tillsagd att inte träna på ca 2v. Det troliga är att jag har en inflammation i någon sena. Får inte ens pr

Evely & Mattias

Precis mitt bekymmer. Jag drog på det ett tag innan Daniel R. sa till mig att gå till sjukgymnasten - och det var bra! Hon konstaterade att problemet sitter i ena benet i huvudsak och beror på för svag/a fotled/er som skapar problem i va