Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

HÄr har ni i alla fall en som är glad! Jag har hoppat över rehaböningarna en vecka (13 dagar mellan två gpnger) och jag har ändå inte ont! Nu gäller det bara att inte fortsätta hoppa över dem utan köra dem typ 9 av 10 veckor.

Hjärtat har dessutom återhäm

Nina, din reaktion att bli ledsen över detta är fullt naturlig. Vi är ju vana vid att kroppen bara skall fungera av sig självt, som vi vill.

Fast egentligen om man tänker efter så är det ju fantastiskt att du kommer att kunna fortsätta springa långdista

Fredrika det var faktiskt ett riktigt bra talesatt! Det motiverar mig enormt!! Tack sa mycket. Du har ratt, det kommer att bli en del av den vanliga traningen sa smaningom, jag far bara vanja mig vid det.
Tack for uppmuntrandet!

Harald:
Jag försöker alltid ta livet med en klackspark och se det positiva. Trots allt så är det ju nästan alltid roligt och är det inte roligt så är det i alla fall intressant. 😉

Beträffande skador så försöker jag flytta fram positionerna för vad jag o

Krister

Låter klokt & enkelt men ack så svårt att leva upp till många gånger.
Du är en förebild att ta rygg på i det avseendet!

Känns lite segt för att säga det försiktigt. Vaden/benhinnan känns oförändrad trots att jag avstår från löpning och gungar på balansplatta m.m. Spinning funkar som alternativ och bodypump likaså men man saknar löpningen! Tålamod är en dygd men något som j

Harald:

Har kört så här sedan sommaren 2002 då jag gick ut färdigbehandlad från sjukhuset. Jag själv anser att jag är väldigt strukturerad, målmedveten och karaktärsfast. Min fru däremot anser att jag bara är fruktansvärt envis långt förbi gränsen till t

>Jag själv anser att jag är väldigt strukturerad, målmedveten och karaktärsfast. Min fru däremot anser att jag bara är fruktansvärt envis långt förbi gränsen till tjurskallig.

Jag brukar förklara att både den svenska och danska släkten är väldigt envisa

I tis så var jag ute och sprang lite lätt igen, det blev väll ca 12-13 km.
Känner mig starkare och starkar. Då lutade åt ett g-varv......men den glädjen försvann idag igen då jag var tillbaks på sjukan för att fylla på min vattenballong i armen..fy f-n va

Krister

Vi verkar ha vår egen sjävbild och även våra fruars syn på oss gemensamt 😉
Tack för hälsning. Har talat med sjukgymnasten i dag och fick en tåövning som påminde om en jag fick av "syster" i skolan på 50-talet. Undrar om det är utvecklingen som s