Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 22:30Man niger och tackar för förslaget till självhjälp! 🙂
Man niger och tackar för förslaget till självhjälp! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 22:46FREDRIKA
Kull att det gått bra med höften!
Klokskap lönar sig altså 😀
FREDRIKA
Kull att det gått bra med höften!
Klokskap lönar sig altså 😀
Quote from Karro Larsson on 7 April 2008, 13:59Var ska jag börja med mina "skador"? Saken är den att jag nog egentligen får skylla mig själv. 2001 skadade jag knät i en innebandymatch. Det tog dock ett år innan läkarna kom på att det var en korsbandsskada och jag fick operation. Ett år med mest rehab
Var ska jag börja med mina "skador"? Saken är den att jag nog egentligen får skylla mig själv. 2001 skadade jag knät i en innebandymatch. Det tog dock ett år innan läkarna kom på att det var en korsbandsskada och jag fick operation. Ett år med mest rehab
Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 16:22Applåder & visslingar (V)
Måste kännas otroligt kul!! Hoppas det håller i sig men ha inte ihjäl Dig på vägen utan låt det ta sin tid. Men just den funktionen - att det tar tid - verkar Du ha erfarenhet av på gott & ont.
Lycka till på Din väg tillbaka.
Applåder & visslingar (V)
Måste kännas otroligt kul!! Hoppas det håller i sig men ha inte ihjäl Dig på vägen utan låt det ta sin tid. Men just den funktionen - att det tar tid - verkar Du ha erfarenhet av på gott & ont.
Lycka till på Din väg tillbaka.
Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 16:31Bra tråd, tycker jag. Jag har sprungit och tränat mycket i många år. Löpningen började jag med för 20 år sedan. Har sedan dess sprungit 5-6 mil i veckan. Dessutom har jag tränat styrketräning och jympa. Löpningen har betytt så mycket för mig, avkoppling,
Bra tråd, tycker jag. Jag har sprungit och tränat mycket i många år. Löpningen började jag med för 20 år sedan. Har sedan dess sprungit 5-6 mil i veckan. Dessutom har jag tränat styrketräning och jympa. Löpningen har betytt så mycket för mig, avkoppling,
Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 16:37Lise-Lotte
Härligt att Du ser lösningen i mörkret 😀
Det låter ju, i af för mig som lekman som Du har både god och riktig insikt. Tänk på att när Du är trött och tycker att livet är lite "mer problematiskt än vanligt" så är man oftast sårbar så lyssna p
Lise-Lotte
Härligt att Du ser lösningen i mörkret 😀
Det låter ju, i af för mig som lekman som Du har både god och riktig insikt. Tänk på att när Du är trött och tycker att livet är lite "mer problematiskt än vanligt" så är man oftast sårbar så lyssna p
Quote from Karro Larsson on 7 April 2008, 22:14Harald: Tack så mycket för ditt svar. Du delar verkligen med dig av positiv energi! 🙂
Harald: Tack så mycket för ditt svar. Du delar verkligen med dig av positiv energi! 🙂
Quote from Zsuzsi Zsédely on 8 April 2008, 09:46Jag har en flaska källvatten som jag tog på, Jo, jag sa på, hallandsåsen, för ett par år sen. Källan sades vara helig och vattnet skulle skänka evig ungdom.
Jag har ännu inte vågat smaka! 😉 Nån som vågar komma hit och prova.
Jag har ju några FBare i när
Jag har en flaska källvatten som jag tog på, Jo, jag sa på, hallandsåsen, för ett par år sen. Källan sades vara helig och vattnet skulle skänka evig ungdom.
Jag har ännu inte vågat smaka! 😉 Nån som vågar komma hit och prova.
Jag har ju några FBare i när
Quote from Elias Engqvist on 8 April 2008, 10:10Sätt en Rocagil-etikett på den så lockar den nog ännu mer!
BILD:http://svt.se/content/1/c6/92/57/39/ROCAGIL_play.jpg
Sätt en Rocagil-etikett på den så lockar den nog ännu mer!
BILD:http://svt.se/content/1/c6/92/57/39/ROCAGIL_play.jpg
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 10:15Det där är turistkällan! Båstad är översvämmat av dem och en del orkar inte resa tillbaka till deras hemman.
Riktiga Skåningar har den rätta ungdomens källa!
Det där är turistkällan! Båstad är översvämmat av dem och en del orkar inte resa tillbaka till deras hemman.
Riktiga Skåningar har den rätta ungdomens källa!