Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Åsa, Maria, Magnus & Fia-Lotta

Kul att höra positiva tongångar - grattis till Er alla! (t+)

Nu gäller det att bita i och sikta framåt och verkligen inte ha för bråttom - utom för Fia-Lotta då som skall iväg på lördag. STORT lycka till!

Själv är jag upp

Hej,

Gud vad skönt att läsa allas inlägg......När man är skadad känner man sig ibland som den ensamaste i världen :-(......I helgen fick jag bryta min planerade lång runda då jag fick så otroligt ont i benhinnorna. Det kändes riktigt trist och jag blev

Det låter ju kanon Harald!! Då är du snart i kanonform 😀 GRATTIS!!

Det verkar som om vaden nu är helt återställd! 🙂 jag har sprungit 3ggr denna vecka och spelat innebandy igår utan att vaden har protesterat nåt!

Nu blir det långsam upptrappning med betoning på mängd. Farten får vänta några månader. Kommer i och för si

Härligt att läsa om alla framgångar!

Jag sprang första löppasset (sen Skövde för snart 3 veckor sen) igår med mitt krånglande ben. Inte en enda känning!
Vädret var det bästa tänkbara och jag svävade fram!

Helt underbart! (L) (L) (L)

Denna vecka har jag fått nöja mig med cykelturen till jobbet pga halsont. Ett litet bakslag på min träning mot sub60 och mitt betydligt långsiktigare mål att komma tillbaka i toppform.

Men varför ha bråttom? Jag försöker se min träning som en långsiktig

Haha, ni är för roliga OCH snälla! (L)

Man blir verkligen på gott humör av denna tråden - trots små bakslag så är det FRAMÅT som gäller. På ett eller annat sätt.

Trevlig helg alla och glöm inte att lyssna till kropp och själ (V)

Nu blev jag sugen på Wienerschnitzel.

Peter

Va´ kul att Du är på benen igen! Måste kännas fantastiskt!

Åsa
Tack för heja-på-hälsning!

Trevlig helg alla (H)

Jatack, det känns så otroligt bra!

Speciellt att jag kan vara med på de sista innebandymatcherna också.
Innebandyn är ju som ganska snabba intervallpass, det är därför jag kommer ta det lugnt med snabbhet i löpningen. Det känns dumt att chansa.

Vad br