Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 15:23Maria, en riktig GoGoGirl.
Maria, en riktig GoGoGirl.
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 15:33Tack! Det känns väldigt skönt, lite snopet (för att jag haft så ont) men oerhört lättad är jag!
Eller hur, David? *s*
Tack! Det känns väldigt skönt, lite snopet (för att jag haft så ont) men oerhört lättad är jag!
Eller hur, David? *s*
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 15:38--> Maria
BILD:http://img83.imageshack.us/img83/3725/goyou8tx.jpg
--> Maria
BILD:http://img83.imageshack.us/img83/3725/goyou8tx.jpg
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 16:25Gött Maria!!! Grattis!
Gött Maria!!! Grattis!
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 17:28Stort grattis Maria!!
Stort grattis Maria!!
Quote from Bjarne Lewin on 3 April 2008, 18:52Grattis Maria! Härligt! Och grattis Åsa hoppas verligen att du känner rätt!
Grattis Maria! Härligt! Och grattis Åsa hoppas verligen att du känner rätt!
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 19:07Har också varit skadad under en längre tid. Höger vad har spökat och det har varit svårt att fatta vad som var fel. I tisdag löste det sig äntligen! Gick till en suverän naprapat som hittade en gammal ärrbildning på vadmuskeln och som genast satte igång m
Har också varit skadad under en längre tid. Höger vad har spökat och det har varit svårt att fatta vad som var fel. I tisdag löste det sig äntligen! Gick till en suverän naprapat som hittade en gammal ärrbildning på vadmuskeln och som genast satte igång m
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 19:31Jättegrattis Maria och Magnus! Vad härligt att få läsa om när det går bra. 🙂
Själv känner jag mig tillräckligt återställd från min förkylning för att våga ställa mig på startlinjen till Vällingby marathon på lördag. Jippi! 😀
Jättegrattis Maria och Magnus! Vad härligt att få läsa om när det går bra. 🙂
Själv känner jag mig tillräckligt återställd från min förkylning för att våga ställa mig på startlinjen till Vällingby marathon på lördag. Jippi! 😀
Quote from Elias Engqvist on 3 April 2008, 19:33Vi håller tummarna Fia-Lotta!
Vi håller tummarna Fia-Lotta!
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 19:34Tack snälla - det lär behövas! (#)
Tack snälla - det lär behövas! (#)