Quote from Andreas Björklund on 31 March 2008, 13:19Jag satte PB på milen igår och inga känningar i vaderna (dock kramp i nacken efter ca 7 km, men det gick över)!! 😀
Jag satte PB på milen igår och inga känningar i vaderna (dock kramp i nacken efter ca 7 km, men det gick över)!! 😀
Quote from Funbeat user on 31 March 2008, 21:05Häääärligt tjejer! (t+)
Vilka prestationer, var och en på sitt sätt, trots problem.
Grattis!
Häääärligt tjejer! (t+)
Vilka prestationer, var och en på sitt sätt, trots problem.
Grattis!
Quote from Bjarne Lewin on 31 March 2008, 21:12Just nu är jag bara så glad (H:)
Jag var ute och sprang 4,6 km för ngn timme sedan och allt kändes bara bra. Okej benen känndes lite trötta de sista 10 minutrarna men pulsen pinnade på i lagom takt.
Nu saknas bara veckans rehabträning... får göra den im
Just nu är jag bara så glad (H:)
Jag var ute och sprang 4,6 km för ngn timme sedan och allt kändes bara bra. Okej benen känndes lite trötta de sista 10 minutrarna men pulsen pinnade på i lagom takt.
Nu saknas bara veckans rehabträning... får göra den im
Quote from Sissel Svanøe on 31 March 2008, 21:40Vad härligt det låter, både J Blix och Evely!
En fördel (om man nu kan prata om fördelar i sådana här sammanhang) är att när man varit skadad så uppskattar man förmågan att springa och röra sig så otroligt mycket mer än vad man gjorde innan, när det var
Vad härligt det låter, både J Blix och Evely!
En fördel (om man nu kan prata om fördelar i sådana här sammanhang) är att när man varit skadad så uppskattar man förmågan att springa och röra sig så otroligt mycket mer än vad man gjorde innan, när det var
Quote from Funbeat user on 31 March 2008, 22:18Kloka ord Maria!
Kloka ord Maria!
Quote from Linn Bäärnhielm on 1 April 2008, 06:27Härligt att höra från er tjejer att ni är på bättringsvägen men ta det lugnt så ni inte skadan kommer tillbaka.
Lycka till med träningen Jane Lillstrumpa &Evely P.Maria - du har så rätt meddina komentarer. Kan bara intstämma med dig
Härligt att höra från er tjejer att ni är på bättringsvägen men ta det lugnt så ni inte skadan kommer tillbaka.
Lycka till med träningen Jane Lillstrumpa &Evely P.
Maria - du har så rätt meddina komentarer. Kan bara intstämma med dig
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 12:16Harald, sprang i måndags igen, det blev 7 km då, och i tis 11:-). Kändes som en vändning. Men idag har jag varit och fyllt på min expander i armen igen......tillbaka i noll läge...Har bestämt mig för att inte springa varvet, det kommer att ta tid innan si
Harald, sprang i måndags igen, det blev 7 km då, och i tis 11:-). Kändes som en vändning. Men idag har jag varit och fyllt på min expander i armen igen......tillbaka i noll läge...Har bestämt mig för att inte springa varvet, det kommer att ta tid innan si
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 13:09Själv fick jag svar på min MR idag.
INGA fel, inte på menisker eller ngt! Underbart.
Då är det bara inlägg som gäller (t+)
Sedan ska jag våga mig ut och nöta asfalt igen.puh!
Själv fick jag svar på min MR idag.
INGA fel, inte på menisker eller ngt! Underbart.
Då är det bara inlägg som gäller (t+)
Sedan ska jag våga mig ut och nöta asfalt igen.
puh!
Quote from Lotta Lindström on 3 April 2008, 13:10Härligt Maria! (t+)
Härligt Maria! (t+)
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 13:32Härligt Maria! Go-go-go girl!!! 😀
Härligt Maria! Go-go-go girl!!! 😀