Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 20:15...och så snabbt en liten solskenshistoria (nåja, MYCKET liten) eftersom jag precis kommit hem från träningsläger i Skåne: mitt beslut att inte springa premiärmilen pga den onda höften blev rikt belönad av fantastiska träningsdagar med totalt 45 km spring
...och så snabbt en liten solskenshistoria (nåja, MYCKET liten) eftersom jag precis kommit hem från träningsläger i Skåne: mitt beslut att inte springa premiärmilen pga den onda höften blev rikt belönad av fantastiska träningsdagar med totalt 45 km spring
Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 20:26Sssshhhhh! Ungdomens källa finns i Skåne.
Berätta det inte för någon. Då kommer bara en massa skumma figurer hit med Michael Jackson i täten
Sssshhhhh! Ungdomens källa finns i Skåne.
Berätta det inte för någon. Då kommer bara en massa skumma figurer hit med Michael Jackson i täten
Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 20:30way2go, Fredrika! Verkligen skoj att läsa (t+)
way2go, Fredrika! Verkligen skoj att läsa (t+)
Quote from Elias Engqvist on 6 April 2008, 20:37David: "Sssshhhhh! Ungdomens källa finns i Skåne."
Är det därför du håller dig så ung alltså...
David: "Sssshhhhh! Ungdomens källa finns i Skåne."
Är det därför du håller dig så ung alltså...
Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 20:40Javisst som en nyutsprungen skär.
Javisst som en nyutsprungen skär.
Quote from Lars Mörrby on 6 April 2008, 21:24Borde nog ta en sväng söderöver på semestern. Man borde ju kunna fylla några flaskor vid källan i samband med att man fyller på pilsnerförrådet i Helsingör. Då blir man ju både ung och glad på semestern! 😉
Borde nog ta en sväng söderöver på semestern. Man borde ju kunna fylla några flaskor vid källan i samband med att man fyller på pilsnerförrådet i Helsingör. Då blir man ju både ung och glad på semestern! 😉
Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 21:42De rutinerade åker till Calles i Burg och www.boc24.de i Oldenburg.
De rutinerade åker till Calles i Burg och http://www.boc24.de i Oldenburg.
Quote from ellen olsson on 6 April 2008, 22:03> Sssshhhhh! Ungdomens källa finns i Skåne.
Gaah! Det berättar du nu! Det hade varit kanon att ta en sväng förbi och rejuvenera sig när man ändå var i Ängelholm på cykelträningsläger... 😉
> Sssshhhhh! Ungdomens källa finns i Skåne.
Gaah! Det berättar du nu! Det hade varit kanon att ta en sväng förbi och rejuvenera sig när man ändå var i Ängelholm på cykelträningsläger... 😉
Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 22:23David: Hjälper Gran Canaria också mot krämpor tror du? Jag hostar igen, men tyck för sjutton inte synd om mej för jag får skylla mig själv nu! Däremot åker jag alltså till Spanien på onsdag och kanske, kanske finns även ungdomens källa där (om det nu är s
David: Hjälper Gran Canaria också mot krämpor tror du? Jag hostar igen, men tyck för sjutton inte synd om mej för jag får skylla mig själv nu! Däremot åker jag alltså till Spanien på onsdag och kanske, kanske finns även ungdomens källa där (om det nu är s
Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 22:25Sangria är en utspädd variant.
Sangria är en utspädd variant.