Quote from Bjarne Lewin on 18 July 2008, 19:14Hur går det för er allihopa Harald, Krister, Fia-Lotta, Annika, Stina, Rebecca, Peter och Johan + alla andra! Reder ni upp era skador och stampar stadigt vidare framåt!
För mig går det i alla fall så. Nu är jag uppe i nästan 7 km och körde ett kortare fa
Hur går det för er allihopa Harald, Krister, Fia-Lotta, Annika, Stina, Rebecca, Peter och Johan + alla andra! Reder ni upp era skador och stampar stadigt vidare framåt!
För mig går det i alla fall så. Nu är jag uppe i nästan 7 km och körde ett kortare fa
Quote from Funbeat user on 18 July 2008, 19:43Skador kommer och skador går. Nu har jag lite knäproblem efter 5,5 mils löpning förra söndagen. Men det går åt rätt håll och jag känner nästan inget längre - det trodde jag inte när jag stod ute i skogen på ett ben och knät i prinicp hade lagt av.
Skador kommer och skador går. Nu har jag lite knäproblem efter 5,5 mils löpning förra söndagen. Men det går åt rätt håll och jag känner nästan inget längre - det trodde jag inte när jag stod ute i skogen på ett ben och knät i prinicp hade lagt av.
Quote from Funbeat user on 18 July 2008, 21:02Tackar som frågar!
jag har inga problem med min vad längre, men det har varit lite andra störningsmoment inblandade.så det är bara kolla min träning hur jag har degenererat!
men jag är alltid hoppfull. det kan bara ta lite tid.. 😉
Tackar som frågar!
jag har inga problem med min vad längre, men det har varit lite andra störningsmoment inblandade.
så det är bara kolla min träning hur jag har degenererat!
men jag är alltid hoppfull. det kan bara ta lite tid.. 😉
Quote from Galderma Fritidsförening on 18 July 2008, 21:03Det tuffar på bra här, tack. Jag tränar på i den takt som känns bra och nu har knät inte gjort sig påmint på jättelänge faktiskt! 😀 Är så glad över det.
Hur går det för dig själv? Vad är det för plankutmaning?
Det tuffar på bra här, tack. Jag tränar på i den takt som känns bra och nu har knät inte gjort sig påmint på jättelänge faktiskt! 😀 Är så glad över det.
Hur går det för dig själv? Vad är det för plankutmaning?
Quote from Funbeat user on 18 July 2008, 21:56Fia-Lotta... shiet 5,5 mil. Då hade jag nog inte känt nåt alls längre. Hade nog dött...
Fia-Lotta... shiet 5,5 mil. Då hade jag nog inte känt nåt alls längre. Hade nog dött...
Quote from Funbeat user on 19 July 2008, 20:50jag kan inte springa tyvärr ,för jag har ingen koordiantion ,sen inge reflex i benen
jag kan inte springa tyvärr ,för jag har ingen koordiantion ,sen inge reflex i benen
Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 00:19Hallå där Evely - och alla andra - och kul att Du sparkar liv i tråden och oss alla igen!
Vi är nu inne i golfsäsongen som är mitt eldorado. Och benet mår bra tack! Jag har inte löptränat men ett pass bodypump i veckan (som var "sommarambitionen") och mi
Hallå där Evely - och alla andra - och kul att Du sparkar liv i tråden och oss alla igen!
Vi är nu inne i golfsäsongen som är mitt eldorado. Och benet mår bra tack! Jag har inte löptränat men ett pass bodypump i veckan (som var "sommarambitionen") och mi
Quote from Annika Bidner on 20 July 2008, 08:06Hej! Tänkte höra om det är någon här inne som har erfarenhet av höft-problem?
Började ju i mars med ambitionen att klara av att springa HELA 5-6 km nu i juli. Det funkade hur bra som helst och målet nådde jag redan efter bara några veckor MEN så i början
Hej! Tänkte höra om det är någon här inne som har erfarenhet av höft-problem?
Började ju i mars med ambitionen att klara av att springa HELA 5-6 km nu i juli. Det funkade hur bra som helst och målet nådde jag redan efter bara några veckor MEN så i början
Quote from Bjarne Lewin on 20 July 2008, 10:19Aha jag skrev lite otydligt. Det går jättebra för mig 🙂 Jag tuggar mig sakta men säkert upp mot milen. Nu är jag uppe i 7 km löpning och har ingen smärta mer än möjligtvis lite stela fötter under uppmjukningen. Jag är redan i form för att springa ett en
Aha jag skrev lite otydligt. Det går jättebra för mig 🙂 Jag tuggar mig sakta men säkert upp mot milen. Nu är jag uppe i 7 km löpning och har ingen smärta mer än möjligtvis lite stela fötter under uppmjukningen. Jag är redan i form för att springa ett en
Quote from Galderma Fritidsförening on 20 July 2008, 10:52Åh, där måste jag ju gå med bums! Ska man alltså göra plankan en gång varje dag så länge man kan och sedan regga det som "Plankan" bara eller?
Åh, där måste jag ju gå med bums! Ska man alltså göra plankan en gång varje dag så länge man kan och sedan regga det som "Plankan" bara eller?