Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 23:02Ingmari & Johan
Tack för uppmuntran!
Hälsningar Farfar 😀
Ingmari & Johan
Tack för uppmuntran!
Hälsningar Farfar 😀
Quote from Bjarne Lewin on 29 August 2008, 03:02Grattis farfar Harald! Underbart att höra 🙂
Grattis farfar Harald! Underbart att höra 🙂
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 08:45Tack Evely
Long time no see 🙂
Men nu skall det väl bli bättre - förhoppningsvis även i andra trådar (t+)
Tack Evely
Long time no see 🙂
Men nu skall det väl bli bättre - förhoppningsvis även i andra trådar (t+)
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 10:26Grattis Harald. Hoppas också träningen går bra så du pallar för alla busiga lekar med barnbarnen. (t+)
För du känner väl till att vuxensyndromet inte gäller för farfar/morfar när de är tillsammans med barnbarn.? Allt är tillåtet igen. 😀
Grattis Harald. Hoppas också träningen går bra så du pallar för alla busiga lekar med barnbarnen. (t+)
För du känner väl till att vuxensyndromet inte gäller för farfar/morfar när de är tillsammans med barnbarn.? Allt är tillåtet igen. 😀
Quote from Bjarne Lewin on 29 August 2008, 16:53Du är så välkommen att skriva i min gästbok... m.m. 😉
Det är ni förresten allihopa 🙂
Du är så välkommen att skriva i min gästbok... m.m. 😉
Det är ni förresten allihopa 🙂
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 18:59Grattis Harald. Kul att höra :-). Men nu hinner du väll inte med så mycke träning....barnvakt och allt 😉 / Åsa
Grattis Harald. Kul att höra :-). Men nu hinner du väll inte med så mycke träning....barnvakt och allt 😉 / Åsa
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 22:59Harald,grattis till farfarfaderskapet de är inte dumt ju
Harald,grattis till farfarfaderskapet de är inte dumt ju
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 06:29Tack för alla glada hälsningar!
Än så länge är lille Alexander bara tre dagar så några träningspass till skall jag väl hinna med (H)
Fast det där med vuxensyndromet och att allt är tillåtet igen låter ju himla kul 😀 Bara möjligheter m.a.o.
Tack för alla glada hälsningar!
Än så länge är lille Alexander bara tre dagar så några träningspass till skall jag väl hinna med (H)
Fast det där med vuxensyndromet och att allt är tillåtet igen låter ju himla kul 😀 Bara möjligheter m.a.o.
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 20:28Harald,sats har ju barnpassning sen finns det nog ett annat gym med
Harald,sats har ju barnpassning sen finns det nog ett annat gym med
Quote from Bjarne Lewin on 7 September 2008, 00:33Äntligen har jag sprungit en mil igen, så när som på knappa 200 meter i alla fall. Motionsslingan felmärkt...
Men glad är jag i alla fall 🙂
Äntligen har jag sprungit en mil igen, så när som på knappa 200 meter i alla fall. Motionsslingan felmärkt...
Men glad är jag i alla fall 🙂