Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 00:29Jag tycker ni överreagerar! Det känns nästan som om han trampar på en del ömma tår. För tio år sedan skulle man ha hcp under 10 i golf, idag ska man springa milen sub40 (eller springa 10 mil). Trender ändras, nu är det trendigt att springa.
Halva krönik
Jag tycker ni överreagerar! Det känns nästan som om han trampar på en del ömma tår. För tio år sedan skulle man ha hcp under 10 i golf, idag ska man springa milen sub40 (eller springa 10 mil). Trender ändras, nu är det trendigt att springa.
Halva krönik
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 07:22"Man" var bättre förr? Vad betyder det?
"Man" var bättre förr? Vad betyder det?
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 07:27Eva-Lena, med sina Event.
Eva-Lena, med sina Event.
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 07:31Jag hänger upp mig på Esks usla sätt att skriva. Inte hans eventuella åsikter i ämnet osv. Om någon vill skriva satiriskt över något jag brinner för är bara roligt OM det är bra författat. Jag skrattade betydligt mer åt det som Hörstadius skrev i AB. Han
Jag hänger upp mig på Esks usla sätt att skriva. Inte hans eventuella åsikter i ämnet osv. Om någon vill skriva satiriskt över något jag brinner för är bara roligt OM det är bra författat. Jag skrattade betydligt mer åt det som Hörstadius skrev i AB. Han
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 08:36Håller med Mattias P.
Bra första del, men sedan är det svårt att förstå vad han egentligen vill ha sagt med att beskriva sitt eget beteende...Och han har ju rätt i sak; trots fler/bättre hjälpmedel, mer/bättre kostråd, mer/bättre(?) träningstips är vi ä
Håller med Mattias P.
Bra första del, men sedan är det svårt att förstå vad han egentligen vill ha sagt med att beskriva sitt eget beteende...
Och han har ju rätt i sak; trots fler/bättre hjälpmedel, mer/bättre kostråd, mer/bättre(?) träningstips är vi ä
Quote from Jonny Persson on 26 September 2011, 08:46"Och han har ju rätt i sak; trots fler/bättre hjälpmedel, mer/bättre kostråd, mer/bättre(?) träningstips är vi ändå, betraktat i klump, kassare idag än för 20 år sedan... "
Ja det är trots allt springandet i sig man blir bra av och det är något som tillt
"Och han har ju rätt i sak; trots fler/bättre hjälpmedel, mer/bättre kostråd, mer/bättre(?) träningstips är vi ändå, betraktat i klump, kassare idag än för 20 år sedan... "
Ja det är trots allt springandet i sig man blir bra av och det är något som tillt
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 09:22Jag visste väl det.
Det finns människor med sunt förnuft. (t+)Hacka på en person för hans ordval etc. utan att ens reflektera över syftet med artikeln.(t-)
Ut och spring i några gamla paltor i utslitna skor. 😉
PS. Undrar hur många här på Funbeat som
Jag visste väl det.
Det finns människor med sunt förnuft. (t+)
Hacka på en person för hans ordval etc. utan att ens reflektera över syftet med artikeln.(t-)
Ut och spring i några gamla paltor i utslitna skor. 😉
PS. Undrar hur många här på Funbeat som
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 09:50Tror knappast det var mindre hetsträning på 80-talet..var lite för ung för att kanske märka det, men man har ju hört att folk tränade på bra, tävlade på träning, körde dubbla pass och 10 mil per vecka som vanliga motionärer. Nån som var med om förra löpar
Tror knappast det var mindre hetsträning på 80-talet..var lite för ung för att kanske märka det, men man har ju hört att folk tränade på bra, tävlade på träning, körde dubbla pass och 10 mil per vecka som vanliga motionärer. Nån som var med om förra löpar
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 11:01Om folk drog på sig gamla paltor och tränade skulle ändå gnällspikar dyka upp och säga "Retroboom hos löpare. Folk köper dyra retro-kläder och ändå är resultaten mycket sämre än förr".
Folk är nog väldigt mer spilltrade mellan olika aktiviteter idag. I v
Om folk drog på sig gamla paltor och tränade skulle ändå gnällspikar dyka upp och säga "Retroboom hos löpare. Folk köper dyra retro-kläder och ändå är resultaten mycket sämre än förr".
Folk är nog väldigt mer spilltrade mellan olika aktiviteter idag. I v
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 11:11"Vanliga manliga motionärer kanske också sinkas av att kvinnor inte sköter hushållet och man kan göra vad som helst efter jobbet? "
*asg* Förbannade fruntimmer! Det var bättre förr! 😉
"Vanliga manliga motionärer kanske också sinkas av att kvinnor inte sköter hushållet och man kan göra vad som helst efter jobbet? "
*asg* Förbannade fruntimmer! Det var bättre förr! 😉