Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 16:36Hmmm...
stoisk fick mig att tänka på Eddie Izzard:
"...So the Greeks started that, but then the Romans came and they had stuff and aqueducts and viaducts and Marcus Aurelius. And he wrote a meditation on the Stoic principles, and the Stoics are great be
Hmmm...
stoisk fick mig att tänka på Eddie Izzard:
"...So the Greeks started that, but then the Romans came and they had stuff and aqueducts and viaducts and Marcus Aurelius. And he wrote a meditation on the Stoic principles, and the Stoics are great be
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 17:17bitterhet? Esk har aldirg skrivit en bättre krönika! motoinsträsket med lattemammorna och de prylgalna medelåldersmän i spetsen tycker jag förstör löpningens charm. Löpning är rått och många gånger ett helvete men det är då löpning är som bäst. De som tro
bitterhet? Esk har aldirg skrivit en bättre krönika! motoinsträsket med lattemammorna och de prylgalna medelåldersmän i spetsen tycker jag förstör löpningens charm. Löpning är rått och många gånger ett helvete men det är då löpning är som bäst. De som tro
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 17:27Jag håller med Stefan Wallström i allt han skriver. Dessutom kan jag tänka mig att det är betydligt svårare att ha barn idag pga allt curlande? Backar man 60 år fick en hel del barn vara med och arbeta, då var det nog inte tal om att skjutsa till diverse
Jag håller med Stefan Wallström i allt han skriver. Dessutom kan jag tänka mig att det är betydligt svårare att ha barn idag pga allt curlande? Backar man 60 år fick en hel del barn vara med och arbeta, då var det nog inte tal om att skjutsa till diverse
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 17:33Åkesson-pseudonym ^ ?
😉
Åkesson-pseudonym ^ ?
😉
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 18:46Apropå Eddie Izzard så har han idéer.
http://www.youtube.com/watch?v=M5X-9brvoq0
Apropå Eddie Izzard så har han idéer.
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 18:51Linus, fin ironi (t+)!
Linus, fin ironi (t+)!
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 19:19ironi? Det har aldrig varit min starka sida...
ironi? Det har aldrig varit min starka sida...
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 19:30Det är väl bättre att folk är ute och springer med en massa dyra prylar, än att de inte springer alls?
Personligen hade jag tyckt det var tråkigt att springa utan min Forerunner
Det är väl bättre att folk är ute och springer med en massa dyra prylar, än att de inte springer alls?
Personligen hade jag tyckt det var tråkigt att springa utan min Forerunner
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 19:48jo det är sant. Bättre att folk lufsar runt än att de sitter å degar framför tvn. Men det är tråkigt att konstatera att de flesta nöjer sig med att just lufsa...
jo det är sant. Bättre att folk lufsar runt än att de sitter å degar framför tvn. Men det är tråkigt att konstatera att de flesta nöjer sig med att just lufsa...
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 20:21Varför är det tråkigt att konstatera? Löpning är väl för alla; för de som hårdtränar tills de knappt kan stå på benen och de som joggar runt i maklig trivselfart.
Jag tycker inte att tempot spelar nån roll och "ädelt lidande" ger inte ensamrätt till löp
Varför är det tråkigt att konstatera? Löpning är väl för alla; för de som hårdtränar tills de knappt kan stå på benen och de som joggar runt i maklig trivselfart.
Jag tycker inte att tempot spelar nån roll och "ädelt lidande" ger inte ensamrätt till löp