Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 09:57"En teori då var att träning skulle vara lugn men lång.
Så var man på hugget vid tävling.
Det liksom spratt i benen."Tummen upp på detta, så sant.(t+)
"En teori då var att träning skulle vara lugn men lång.
Så var man på hugget vid tävling.
Det liksom spratt i benen."
Tummen upp på detta, så sant.(t+)
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 11:09Innebandy är den perfekta lagsporten för motionsidrott. Rätt så enkel, billig, ofarlig samt rolig. Självklart att alla andra sporter får problem med konkurrensen.
Ligger mycket i att löpning numera är mera av en hälsoaktivitet för 40+ än en tävlingsidrot
Innebandy är den perfekta lagsporten för motionsidrott. Rätt så enkel, billig, ofarlig samt rolig. Självklart att alla andra sporter får problem med konkurrensen.
Ligger mycket i att löpning numera är mera av en hälsoaktivitet för 40+ än en tävlingsidrot
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 11:45Fast skyddsglasögon ska man ha tydligen 😉
(H)
Fast skyddsglasögon ska man ha tydligen 😉
(H)
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 12:09Ofarlig är den nog bara för trettiominusarna ;).
Ofarlig är den nog bara för trettiominusarna ;).
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 15:30Krister: Ofarlig sport för vem??
I min bekantskapskrets vimlar det av människor som tränat hela livet och ofta tävlat i någon annan lagsport och så lägger de "idrottskarriären" på hyllan och VIPS! är det Korpeninnebandy som gäller. Tyvärr brukar det snab
Krister: Ofarlig sport för vem??
I min bekantskapskrets vimlar det av människor som tränat hela livet och ofta tävlat i någon annan lagsport och så lägger de "idrottskarriären" på hyllan och VIPS! är det Korpeninnebandy som gäller. Tyvärr brukar det snab
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 15:36"Man sprang fortare för 30 år sen"
Jag springer både snabbare & längre nu än för 30 år sen 😉
"Man sprang fortare för 30 år sen"
Jag springer både snabbare & längre nu än för 30 år sen 😉
Quote from Sissel Svanøe on 27 September 2011, 16:18Förstår inte varför alla hetsar upp sig så. Det Hörstadius tar upp i krönikan är i stort sett samma, synnerligen relevanta, frågeställning och iakttagelse som diskuteras här på funbeat.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=378732
Är det så
Förstår inte varför alla hetsar upp sig så. Det Hörstadius tar upp i krönikan är i stort sett samma, synnerligen relevanta, frågeställning och iakttagelse som diskuteras här på funbeat.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=378732
Är det så
Quote from Jonny Persson on 27 September 2011, 16:22Det var en fin tråd du hittade Maria.
Det var en fin tråd du hittade Maria.
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 16:24Jag är inte upprörd. Har istället tagit åt mig av kritiken. Jag begränsar det till två kanelbullar per träningspass och har satt en gräns vid 2000 kr per månad på löpprylar.
Jag är inte upprörd. Har istället tagit åt mig av kritiken. Jag begränsar det till två kanelbullar per träningspass och har satt en gräns vid 2000 kr per månad på löpprylar.
Quote from Jonny Persson on 27 September 2011, 16:26Jag begränsar det till två löpprylar och 2000 kronor i kanelbullebudget per månad.
Edit tog bort ett l.
Jag begränsar det till två löpprylar och 2000 kronor i kanelbullebudget per månad.
Edit tog bort ett l.