Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningEn våg av hetsträning
You need to log in to create posts and topics.

Jag är förvirrad, var det inte Esk folk var upprörda på? Var kom Hörstadius in i bilden?

Upprördheten över Esk kan jag förstå, krönikan gick raskt från att vara potentiellt intressant till att bli bittert navelskådande och jag har inget intresse av att s

Sorry. Hörstadius kom lite längre ner i diskussionen.
Mackan; det var en bra tråd. De glömmer man inte.

Alla installationer ska man "Flagga" så man har något att läsa en kulen vinterkväll.

Jag trodde du var ute och cyklade då David.

Innebandy är rätt så ofarlig för att vara en lagidrott.

Vi lärare körde innebandy under många år när jag jobbade på AMU. Var aldrig några skador. Efter det så var jag med ett kompisgäng som spelade innebandy som motion. Inga skador då heller. Men visst

Aah, jag kopplade inte att det var honom folk skällde på för han skrev ju bra, vilket Esk i ursprungsposten verkligen inte gjorde. Så jag drog per autmatik slutsatsen att den som fick skället var den som skrev dålligt 🙂

Nu inser jag att många skällt i

Så är det Annika. Och jag tyckte att det var sånt allmänt skäll och gnäll att jag klumpade ihop allt och gnällde urskiljningslöst på gnällkollektivet nu. Inklusive de i cykelgruppen som har en egen krönikör de retat upp sig på. Jag är inte med i den grupp

Mycket gnäll nu.

Frågan är dock, var det mer gnäll förr?

Eller gnäller vi sämre nu för tiden?