Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 20:25Jag förstår inte argumentet att vi är långsammare nu än för 30 år sedan _trots_ gps-klockor?
Varken när jag köpte min Casio eller Garmin följde det med några löften om att jag automatiskt skulle bli snabbare. Står inget om det i manualen heller.
Är inte
Jag förstår inte argumentet att vi är långsammare nu än för 30 år sedan _trots_ gps-klockor?
Varken när jag köpte min Casio eller Garmin följde det med några löften om att jag automatiskt skulle bli snabbare. Står inget om det i manualen heller.
Är inte
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 20:33De flesta är nog förbaskat glada för att de kan lufsa.
En överlägsen majoritet kan inte det.Håller med om att vad än som får en människa att ta sig ut så är det bra.
De flesta är nog förbaskat glada för att de kan lufsa.
En överlägsen majoritet kan inte det.
Håller med om att vad än som får en människa att ta sig ut så är det bra.
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 20:41Leif.
Vi ( i alla fall i det gäng jag tillhörde ) tränade ej hårdare.
Men längre sträckor.Jag lärde mig rätt snart vad som var bra för just mig.
Hade turen att hamna i ett gäng sub 2:40 marathonlöpare.
Jag kom aldrig under 3 timmar ens.De jag sp
Leif.
Vi ( i alla fall i det gäng jag tillhörde ) tränade ej hårdare.
Men längre sträckor.
Jag lärde mig rätt snart vad som var bra för just mig.
Hade turen att hamna i ett gäng sub 2:40 marathonlöpare.
Jag kom aldrig under 3 timmar ens.
De jag sp
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 06:53Jag minns alldeles tydligt att pappa hade en mörkblå Adidasdress med ljusblå revärer när han sprang på 80-talet. Så nog fanns det löparmode även då!
Jag minns alldeles tydligt att pappa hade en mörkblå Adidasdress med ljusblå revärer när han sprang på 80-talet. Så nog fanns det löparmode även då!
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 07:46Jag har kvar min Sony Walkman! Den är gul 🙂
Jag har kvar min Sony Walkman! Den är gul 🙂
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 07:57Jisses.
Jag använde under vissa långa lopp i ensamhet en CD-spelare.
Hade med mig extra CD-skivor dessutom.
Inte brydde jag mig om extravikt.Jag skrattar gått åt dessa som sparar kanske 100 GRAM på en sko. 🙂
Det var att ta i, men att gripa efter h
Jisses.
Jag använde under vissa långa lopp i ensamhet en CD-spelare.
Hade med mig extra CD-skivor dessutom.
Inte brydde jag mig om extravikt.
Jag skrattar gått åt dessa som sparar kanske 100 GRAM på en sko. 🙂
Det var att ta i, men att gripa efter h
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 09:00Ja de där blanka Adidas WCT- var det man _skulle_ ha.
Sedan skulle alla ha Nike, och adidas var ute som 70-tal och träningsoveraller i det stucket töntiga utan det skulle vara sweatshirtmaterial i allt, amerikansk collegestil mer ...
Sedan undrar jag om d
Ja de där blanka Adidas WCT- var det man _skulle_ ha.
Sedan skulle alla ha Nike, och adidas var ute som 70-tal och träningsoveraller i det stucket töntiga utan det skulle vara sweatshirtmaterial i allt, amerikansk collegestil mer ...
Sedan undrar jag om d
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 09:29Jag ser inte riktigt problemet med att folk har GPS-klockor och en viss stil på sina träningskläder... Om det är det som gör dem lyckliga i sin löpning är det väl skitbra rent ut sagt?
Jag har min Garmin på armen varenda gång jag är ute och springer, fö
Jag ser inte riktigt problemet med att folk har GPS-klockor och en viss stil på sina träningskläder... Om det är det som gör dem lyckliga i sin löpning är det väl skitbra rent ut sagt?
Jag har min Garmin på armen varenda gång jag är ute och springer, fö
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 09:33Hade ju också varit intressant att veta hur många unga som är ute och springer då kontra nu för en jämförelse av breddens resultat på loppen. Vad är och vad var medelåldern på plats 200-1000 på Lidingöloppet. Och platserna därefter också. Är inte löpning
Hade ju också varit intressant att veta hur många unga som är ute och springer då kontra nu för en jämförelse av breddens resultat på loppen. Vad är och vad var medelåldern på plats 200-1000 på Lidingöloppet. Och platserna därefter också. Är inte löpning
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 09:47Där har vi det! Innebandy är en jävla mördarsport (och då menar jag inte att det är mördare som utövar den utan att den mördar andra sporter!). Synd att det är så kul att utöva den bara.
Där har vi det! Innebandy är en jävla mördarsport (och då menar jag inte att det är mördare som utövar den utan att den mördar andra sporter!). Synd att det är så kul att utöva den bara.