Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningEn våg av hetsträning
You need to log in to create posts and topics.

Vi gnäller inte lika hårt

Vi gnäller nog snabbare, paradoxalt nog.

Jag har i alla fall sett en avdragen hälsena och själv spräckt ett revben på innebandy. Det är också den enda idrottsform jag har hamnat i slagsmål i, men det kanske inte är riktigt representativt :D.

Jag tror det är rätt inne att gnälla just nu.

På innebandyn med mina gamla lärarkollegor har vi haft en hjärtattack, en hjärnskakning, nån utslagen tand och spruckna revben. Lärarna är i regel lite arga på tisdagkvällar eftersom de har haft konferens tidigare på eftermiddagen. Men kul är det 🙂

Beröt ett lillfinger på innebandyn, och var också nära att hamna i slagsmål (inte samma tillfälle). 😀

Livet är orättvist.
Vi hade inte något Internet, vi hade inga Forum, ja, vad hade vi egentligen.
Ingenting.

Ni är så fruktansvärt bortskämda med att få gnälla på det ena onödiga efter det andra. Ni har det bra. (t+)

Försök visualisera att ni står öga

Vadå bättre förr? Har alla träningskläder man kan hitta och tycket det är jättekul med min Garmin, hittar dessutom hem när jag är ute och plockar svamp i skogen (L). Har inte läst alla inlägg. Esk har väl alltid skrivit dåligt?
Hör till de äldre här på FB

Mycket gnäll och hård ord kan vi komma överens om eller hur? Kan vi även komma överens om att vi hittat veckans I-landsproblem också? (H:)

Jag tycker att det var en trevlig krönika. Esk är en mycket duktig krönikör som dessutom har förmåga att trollbinda med ord. Den mannen kan verkligen hantera språket.

Fast det kanske inte är det den här tråden handlar om längre? Jag är visst hopplöst eft