Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 19:04Vi gnäller inte lika hårt
Vi gnäller inte lika hårt
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 19:05Vi gnäller nog snabbare, paradoxalt nog.
Vi gnäller nog snabbare, paradoxalt nog.
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 19:06Jag har i alla fall sett en avdragen hälsena och själv spräckt ett revben på innebandy. Det är också den enda idrottsform jag har hamnat i slagsmål i, men det kanske inte är riktigt representativt :D.
Jag har i alla fall sett en avdragen hälsena och själv spräckt ett revben på innebandy. Det är också den enda idrottsform jag har hamnat i slagsmål i, men det kanske inte är riktigt representativt :D.
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 19:06Jag tror det är rätt inne att gnälla just nu.
Jag tror det är rätt inne att gnälla just nu.
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 19:15På innebandyn med mina gamla lärarkollegor har vi haft en hjärtattack, en hjärnskakning, nån utslagen tand och spruckna revben. Lärarna är i regel lite arga på tisdagkvällar eftersom de har haft konferens tidigare på eftermiddagen. Men kul är det 🙂
På innebandyn med mina gamla lärarkollegor har vi haft en hjärtattack, en hjärnskakning, nån utslagen tand och spruckna revben. Lärarna är i regel lite arga på tisdagkvällar eftersom de har haft konferens tidigare på eftermiddagen. Men kul är det 🙂
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 19:19Beröt ett lillfinger på innebandyn, och var också nära att hamna i slagsmål (inte samma tillfälle). 😀
Beröt ett lillfinger på innebandyn, och var också nära att hamna i slagsmål (inte samma tillfälle). 😀
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 19:31Livet är orättvist.
Vi hade inte något Internet, vi hade inga Forum, ja, vad hade vi egentligen.
Ingenting.Ni är så fruktansvärt bortskämda med att få gnälla på det ena onödiga efter det andra. Ni har det bra. (t+)
Försök visualisera att ni står öga
Livet är orättvist.
Vi hade inte något Internet, vi hade inga Forum, ja, vad hade vi egentligen.
Ingenting.
Ni är så fruktansvärt bortskämda med att få gnälla på det ena onödiga efter det andra. Ni har det bra. (t+)
Försök visualisera att ni står öga
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 19:47Vadå bättre förr? Har alla träningskläder man kan hitta och tycket det är jättekul med min Garmin, hittar dessutom hem när jag är ute och plockar svamp i skogen (L). Har inte läst alla inlägg. Esk har väl alltid skrivit dåligt?
Hör till de äldre här på FB
Vadå bättre förr? Har alla träningskläder man kan hitta och tycket det är jättekul med min Garmin, hittar dessutom hem när jag är ute och plockar svamp i skogen (L). Har inte läst alla inlägg. Esk har väl alltid skrivit dåligt?
Hör till de äldre här på FB
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 11:08Mycket gnäll och hård ord kan vi komma överens om eller hur? Kan vi även komma överens om att vi hittat veckans I-landsproblem också? (H:)
Mycket gnäll och hård ord kan vi komma överens om eller hur? Kan vi även komma överens om att vi hittat veckans I-landsproblem också? (H:)
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 21:53Jag tycker att det var en trevlig krönika. Esk är en mycket duktig krönikör som dessutom har förmåga att trollbinda med ord. Den mannen kan verkligen hantera språket.
Fast det kanske inte är det den här tråden handlar om längre? Jag är visst hopplöst eft
Jag tycker att det var en trevlig krönika. Esk är en mycket duktig krönikör som dessutom har förmåga att trollbinda med ord. Den mannen kan verkligen hantera språket.
Fast det kanske inte är det den här tråden handlar om längre? Jag är visst hopplöst eft