Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 19:52Jag sprang 24+ km på ca 2:15, tog en klunk efter 8 och en efter 16 (totalt 2-3 dl?) (och före/efter förstås). Ingen energi under passet.
Jag sprang 24+ km på ca 2:15, tog en klunk efter 8 och en efter 16 (totalt 2-3 dl?) (och före/efter förstås). Ingen energi under passet.
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 21:18Jag kör med en tesked honung i mitt vatten, har gjort det även när jag elitsatsade i en annan idrott för hundra år sedan. FUnkar super
Jag kör med en tesked honung i mitt vatten, har gjort det även när jag elitsatsade i en annan idrott för hundra år sedan. FUnkar super
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 21:22@Anna
Du slutar nog bry dig om att det är sött, konstgjort och sliskigt efter 30km i högsommarväre 😉
@Anna
Du slutar nog bry dig om att det är sött, konstgjort och sliskigt efter 30km i högsommarväre 😉
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 21:29Nja Micke, visst kan jag tänka mig att stå ut med smaken och klibbigheten, men om min mage ballar ut på grund av drickat när det bara är dryga milen kvar, då kommer jag att bli riktigt förbannad!
Nja Micke, visst kan jag tänka mig att stå ut med smaken och klibbigheten, men om min mage ballar ut på grund av drickat när det bara är dryga milen kvar, då kommer jag att bli riktigt förbannad!
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 22:12Nötcreme tycker jag funkar bra och jag tycker dessutom att det är bra mycket godare än energigelen.
Nötcreme tycker jag funkar bra och jag tycker dessutom att det är bra mycket godare än energigelen.
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 22:13Inte kan det väl vara bara min åsikt, någon mer måste ju hålla med mig?;)
Sak samma, vad jag vet finns det inget som lämnar magen snabbare än vitargo iaf. Det är ju det som är hela grejen med vitargo. Sedan om man tål det är högst personligt. Har man int
Inte kan det väl vara bara min åsikt, någon mer måste ju hålla med mig?;)
Sak samma, vad jag vet finns det inget som lämnar magen snabbare än vitargo iaf. Det är ju det som är hela grejen med vitargo. Sedan om man tål det är högst personligt. Har man int
Quote from Funbeat user on 1 February 2011, 22:11Testade vitargo igår mest av nyfikenhet. Funkade fint för mig, om inte annat så hjälpte det iaf psykiskt 🙂 Fast klart billigare med en banan. Misstänker att många nog tycker att banan är godare också. Riktigt sötsliskig var den.
Testade vitargo igår mest av nyfikenhet. Funkade fint för mig, om inte annat så hjälpte det iaf psykiskt 🙂 Fast klart billigare med en banan. Misstänker att många nog tycker att banan är godare också. Riktigt sötsliskig var den.
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 09:28På vintern tycker jag att det är gott att ha med sig en flaska med varm blåbärssoppa.
På vintern tycker jag att det är gott att ha med sig en flaska med varm blåbärssoppa.
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 10:49Jag tillhör också den lilla skaran som inte klarar av Vitargo. Magen blir gasig och uppblåst och inte särskilt springvänlig. Gissar det hänger ihop med min överkänslighet mot råg eftersom symptomen är likartade. Moltodextrin, som finns i Vitargo och flera
Jag tillhör också den lilla skaran som inte klarar av Vitargo. Magen blir gasig och uppblåst och inte särskilt springvänlig. Gissar det hänger ihop med min överkänslighet mot råg eftersom symptomen är likartade. Moltodextrin, som finns i Vitargo och flera