Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 16:38Men i år är du mycket snabbare Sylvia så uppmaningen är till dom andra 🙂
Men i år är du mycket snabbare Sylvia så uppmaningen är till dom andra 🙂
Quote from Håkan Öhling on 4 May 2009, 16:39Tänk inte så mycket. De serverar dryck hela tiden. Är du törstig och varm drick vatten är du hungrig drick sportdryck. Ska du springa under 1.30 kanske du behöver mer planering - annars bara njut och ta 1 km i taget(H)
Tänk inte så mycket. De serverar dryck hela tiden. Är du törstig och varm drick vatten är du hungrig drick sportdryck. Ska du springa under 1.30 kanske du behöver mer planering - annars bara njut och ta 1 km i taget(H)
Quote from Catharina Brattlin on 4 May 2009, 16:42Hehe ja, jag får hoppas jag hinner dit i år då, innan alla snabbisar har tuggat i sig tabletterna. 🙂
Hehe ja, jag får hoppas jag hinner dit i år då, innan alla snabbisar har tuggat i sig tabletterna. 🙂
Quote from Jonas Täng on 4 May 2009, 17:39Sylvia, förlåt, men det var nog mitt fel. De sträckte fram lådan med tabletter mot mig när jag sprang förbi och POFF så låg lådan upp-och-ner på marken. Ska låta bli att göra samma manöver i år, lovar!
Sylvia, förlåt, men det var nog mitt fel. De sträckte fram lådan med tabletter mot mig när jag sprang förbi och POFF så låg lådan upp-och-ner på marken. Ska låta bli att göra samma manöver i år, lovar!
Quote from Catharina Brattlin on 4 May 2009, 17:47OK, då! Bara för att Du är bleking. 🙂
OK, då! Bara för att Du är bleking. 🙂
Quote from Olof Robertson on 4 May 2009, 20:38Jag köpte Enervit energidryck i en cykelaffär och testade på mitt första långpass i fredags, 16-17 km. Jag klarade energidrycken jättebra utan problem med magen eller annat 🙂 Så det är nog bra testa innan som många har skrivit! Nötcreme som Sylvia tipsad
Jag köpte Enervit energidryck i en cykelaffär och testade på mitt första långpass i fredags, 16-17 km. Jag klarade energidrycken jättebra utan problem med magen eller annat 🙂 Så det är nog bra testa innan som många har skrivit! Nötcreme som Sylvia tipsad
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 21:12Jag körde med en armbands-plånbok förr i tiden som jag proppade full med Dextrosol (samt bilnyckeln..) Visst blev det smuligt trots att jag försökte dela den i typ tre-fyra delar med pappret kvar runt varje del men sen vid ca 25 km så började jag ta två t
Jag körde med en armbands-plånbok förr i tiden som jag proppade full med Dextrosol (samt bilnyckeln..) Visst blev det smuligt trots att jag försökte dela den i typ tre-fyra delar med pappret kvar runt varje del men sen vid ca 25 km så började jag ta två t
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 18:43På alla lopp jag springer numera har jag med mig en tub Enervit energitabletter. Finns att köpa på mitt lokala Intersport, skulle tro att de säljer Enervit i hela sverige. Tar dem några gånger under loppet, vid typ 5, 10 15 osv...blir lite tätare interval
På alla lopp jag springer numera har jag med mig en tub Enervit energitabletter. Finns att köpa på mitt lokala Intersport, skulle tro att de säljer Enervit i hela sverige. Tar dem några gånger under loppet, vid typ 5, 10 15 osv...blir lite tätare interval
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 12:38Har man provat på Enervit på sina egna pass och följt blandningsinstruktionerna finns risk att man blir besviken vid vätskestationerna, då de blandar ut pulvret med bra mycket mer vatten än vad som rekommenderas på burkarna... Detta gäller inte bara Göteb
Har man provat på Enervit på sina egna pass och följt blandningsinstruktionerna finns risk att man blir besviken vid vätskestationerna, då de blandar ut pulvret med bra mycket mer vatten än vad som rekommenderas på burkarna... Detta gäller inte bara Göteb
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 12:55Det är vanligt att man på längre lopp späder ut drycken ganska rejält för att skona magarna.
Det är vanligt att man på längre lopp späder ut drycken ganska rejält för att skona magarna.