Quote from Olof Robertson on 6 May 2009, 13:02Jag blandade enligt instruktionen och hade med 1 flaska i vätskebältet med det. Men när vattnet var slut och jag kom förbi en toalett/kran så fyllde jag upp halva flaskan enervit med vatten så det blev då mer utspätt. Var helt okej ändå 🙂
Jag blandade enligt instruktionen och hade med 1 flaska i vätskebältet med det. Men när vattnet var slut och jag kom förbi en toalett/kran så fyllde jag upp halva flaskan enervit med vatten så det blev då mer utspätt. Var helt okej ändå 🙂
Quote from ellen olsson on 6 May 2009, 14:24> Det är vanligt att man på längre lopp späder ut drycken ganska rejält för att skona magarna.
Inte på de lopp jag kört i Italien och Frankrike där de bjudit på sportdryck.
> Det är vanligt att man på längre lopp späder ut drycken ganska rejält för att skona magarna.
Inte på de lopp jag kört i Italien och Frankrike där de bjudit på sportdryck.
Quote from Elias Engqvist on 6 May 2009, 15:46Medoc Marathon?
Medoc Marathon?
Quote from ellen olsson on 6 May 2009, 15:51Där är det definitivt outspätt. Förutom vin så är det främst vatten som erbjuds i dryckesväg.
Där är det definitivt outspätt. Förutom vin så är det främst vatten som erbjuds i dryckesväg.
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 18:38Skrev jag ALLA? Faktum är att på alla marathon och ultra som jag sprungit har det varit utspätt. Minns inte hur det varit på de kortare loppen.
Skrev jag ALLA? Faktum är att på alla marathon och ultra som jag sprungit har det varit utspätt. Minns inte hur det varit på de kortare loppen.
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 18:42"Varannan vatten!?";)
"Varannan vatten!?";)
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 20:08Alltid!
Kung på natten kung på dan!
Alltid!
Kung på natten kung på dan!