Quote from Funbeat user on 29 March 2011, 23:25Susse, jag håller med. Jag har bara nyligen lärt mig äta under tiden jag cyklar. Det har tagit många år av träning för att nå dit, och jag kan ändå bara göra det när jag saktat ner och cyklar på en lugn och rak sträcka, och enbart när jag cyklar ensam ell
Susse, jag håller med. Jag har bara nyligen lärt mig äta under tiden jag cyklar. Det har tagit många år av träning för att nå dit, och jag kan ändå bara göra det när jag saktat ner och cyklar på en lugn och rak sträcka, och enbart när jag cyklar ensam ell
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 00:14...och så slinter man och tappar flaskan... morr.
...och så slinter man och tappar flaskan... morr.
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 09:58Men Susse, du är väl yrkeschaufför.
Då kan du väl både äta å dricka kaffe samtidigt som du pratar i telefon och noterar en vägbeskrivning. Samt har kartboken uppslagen på ratten. Samtidigt går du igenom fraktsedelbunten som ligget i knäet. (H)
Men Susse, du är väl yrkeschaufför.
Då kan du väl både äta å dricka kaffe samtidigt som du pratar i telefon och noterar en vägbeskrivning. Samt har kartboken uppslagen på ratten. Samtidigt går du igenom fraktsedelbunten som ligget i knäet. (H)
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 10:38😀
😀
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 12:41Och har vänsterbenet uppe på instrumentbrädan. Jo, jag såg faktiskt en sån förra veckan. Satt då på en expressbuss, så vi var i jämnhöjd med förarplatsen.
Och har vänsterbenet uppe på instrumentbrädan. Jo, jag såg faktiskt en sån förra veckan. Satt då på en expressbuss, så vi var i jämnhöjd med förarplatsen.
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 14:53Vad ska jag med fraktsedelbunt till???
Sedelbuntar var det (innan det blev kontantfritt).
Vad ska jag med fraktsedelbunt till???
Sedelbuntar var det (innan det blev kontantfritt).
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 15:11Det är lastbilschaffisarna som sysslar med fraktsedlar.
Det är lastbilschaffisarna som sysslar med fraktsedlar.
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 15:44Ah, det framgick nog inte att jag kör buss.
Ah, det framgick nog inte att jag kör buss.
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 16:04Det är svårt det där med vätske- och matintag tycker jag. Om kroppen klarar av att ta upp max 1g kolhydrat per minute blir det 60g kolhydrater i timmen vilket motsvarar ungefär 250 kcal, dvs en flaska stark saft eller sportdryck. Om man dricker en flaska
Det är svårt det där med vätske- och matintag tycker jag. Om kroppen klarar av att ta upp max 1g kolhydrat per minute blir det 60g kolhydrater i timmen vilket motsvarar ungefär 250 kcal, dvs en flaska stark saft eller sportdryck. Om man dricker en flaska
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 16:12@Susse
Det är ju smidigare med gods som lastar och lossar sig själv!
På sena Fredagar och Lördagar kanske godset behöver "viss" lossningshjälp. 😀
@Susse
Det är ju smidigare med gods som lastar och lossar sig själv!
På sena Fredagar och Lördagar kanske godset behöver "viss" lossningshjälp. 😀