Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 16:21Petter, man kan ju tänka sig att vissa saker man stoppar i sig inte "försöker" ta sig ut i kroppen så omedelbart. Näringslösning i flaskorna är naturligtvis bra, men i praktiken är nog de flesta begränsade till två flaskor. Även med vattenpåse på ryggen b
Petter, man kan ju tänka sig att vissa saker man stoppar i sig inte "försöker" ta sig ut i kroppen så omedelbart. Näringslösning i flaskorna är naturligtvis bra, men i praktiken är nog de flesta begränsade till två flaskor. Även med vattenpåse på ryggen b
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 16:22Tre flaskor är ganska optimalt. Så behöver man inte stoppa så ofta.
Tre flaskor är ganska optimalt. Så behöver man inte stoppa så ofta.
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 16:31Ja, tre är bättre än två, men de flesta har knappast plats för fler än två flaskor.
Klart att man kan fixa speciallösningar för att få fast en herrans massa flaskor om man vill, men diskussionen får nog utgå från hur det normalt ser ut.
Ja, tre är bättre än två, men de flesta har knappast plats för fler än två flaskor.
Klart att man kan fixa speciallösningar för att få fast en herrans massa flaskor om man vill, men diskussionen får nog utgå från hur det normalt ser ut.
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 16:32Vad har du tröjans fickor till?
Vad har du tröjans fickor till?
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 16:4212 st mazariner.
12 st mazariner.
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 17:41Inte till nån flaska i alla fall. Maken till obekvämt och opraktiskt sätt att ha en flaska får man leta efter!
Där bak har jag mobil, plånbok, nycklar, två extraslangar, minipump, däckavtagare, några vinylhandskar och eventuellt nån banan och en energika
Inte till nån flaska i alla fall. Maken till obekvämt och opraktiskt sätt att ha en flaska får man leta efter!
Där bak har jag mobil, plånbok, nycklar, två extraslangar, minipump, däckavtagare, några vinylhandskar och eventuellt nån banan och en energika
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 17:45Jag har med mig tält och diskmaskin.
Jag har med mig tält och diskmaskin.
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 17:50Ingen hjärt&lungmaskin?
Ingen hjärt&lungmaskin?
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 17:53Jo, det med.
Jo, det med.
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 17:53Å en hopfällbar helikopter.
Å en hopfällbar helikopter.