Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 17:56Jag funderade på en zeppelinare, så får man ner vikten också. Dessutom är den väldigt aero.
Jag funderade på en zeppelinare, så får man ner vikten också. Dessutom är den väldigt aero.
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 17:57Helikoptern har Razzel i brallorna.
Helikoptern har Razzel i brallorna.
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 22:01En minimalistisk lösning
BILD:http://www.din-bog.dk/Franske_Postkort/1927_Josephine_Baker.jpg
En minimalistisk lösning
BILD:http://www.din-bog.dk/Franske_Postkort/1927_Josephine_Baker.jpg
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 15:01...och så slinter man och tappar flaskan... morr.
Å därför käkar/dricker man inte inne i klungan. Nej när man är längst bak. Då gör man det. Detta gäller även om man skulle få för sig att kissa. För det har ju hänt 😉
Vänligen
P.
...och så slinter man och tappar flaskan... morr.
Å därför käkar/dricker man inte inne i klungan. Nej när man är längst bak. Då gör man det. Detta gäller även om man skulle få för sig att kissa. För det har ju hänt 😉
Vänligen
P.
Quote from Rasmus Olsson on 1 April 2011, 15:17Vet inte hur din anatomi ser ut, men jag kissar där fram.
Vet inte hur din anatomi ser ut, men jag kissar där fram.
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 15:44Nä det har inget med anatomi att göra. Det har med hyfs att göra.
Och kissar man längst fram eller mitt i en klunga så tror jag att man kallt får räkna med stryk också. Jag vet inget om din "läggning", men du kanske tycker om det. Att få stryk. Det gör
Nä det har inget med anatomi att göra. Det har med hyfs att göra.
Och kissar man längst fram eller mitt i en klunga så tror jag att man kallt får räkna med stryk också. Jag vet inget om din "läggning", men du kanske tycker om det. Att få stryk. Det gör
Quote from Rasmus Olsson on 1 April 2011, 15:45Näe, jag syftade nog mer på att min kissapparat sitter framtill på min kropp. ;~)
I övrigt säger jag inte emot dig, fast jag vill nog stå med fötterna på marken när jag kissar.
Näe, jag syftade nog mer på att min kissapparat sitter framtill på min kropp. ;~)
I övrigt säger jag inte emot dig, fast jag vill nog stå med fötterna på marken när jag kissar.
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 15:51Har man bara en "kompislapp" så kan man väl slå en drill lite närsomhelst?
Har man bara en "kompislapp" så kan man väl slå en drill lite närsomhelst?
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 19:15Nei, det kan man IKKE. Nestemann drar "det " opp med forhjulet. Drikkeflasken blir lite appetittlig etter min mening. :@
Nei, det kan man IKKE. Nestemann drar "det " opp med forhjulet. Drikkeflasken blir lite appetittlig etter min mening. :@
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 11:48En av de tristaste sakerna med att vara liggcyklist är att man lätt glöms bort när man ligger bakerst i klungan, allt möjligt kan komma flygande då, i ansiktshöjd...
Får nog skaffa mig en högre liggcykel så jag slipper problemet 😉
En av de tristaste sakerna med att vara liggcyklist är att man lätt glöms bort när man ligger bakerst i klungan, allt möjligt kan komma flygande då, i ansiktshöjd...
Får nog skaffa mig en högre liggcykel så jag slipper problemet 😉