Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 23:01Kristian, gick bra faktiskt. Tog resten av pajen efter passet, måste ju fylla på mitt glykogenförråd! 😉
Kristian, gick bra faktiskt. Tog resten av pajen efter passet, måste ju fylla på mitt glykogenförråd! 😉
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 08:14Sylvia: Tack för bra och konkreta råd. Ja, jag sprang SM och känner mig lite svullen (som alltid efter längre ansträningningar). Bort med sallad och fram för mer husmanskost 🙂
Sylvia: Tack för bra och konkreta råd. Ja, jag sprang SM och känner mig lite svullen (som alltid efter längre ansträningningar). Bort med sallad och fram för mer husmanskost 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 30 May 2011, 08:20Bra!
Du ska se att det kommer att göra stor skillnad på orken. Lägger man inte nya vedträn på brasan så slocknar elden till slut. En bil utan bensin går inte särskilt bra heller. Vi människor funkar rätt så likadant.
🙂
Bra!
Du ska se att det kommer att göra stor skillnad på orken. Lägger man inte nya vedträn på brasan så slocknar elden till slut. En bil utan bensin går inte särskilt bra heller. Vi människor funkar rätt så likadant.
🙂
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 08:58Magnus, Helt rätt (t+).
Du och jag har en ganska snarlik taktik (H)
Magnus, Helt rätt (t+).
Du och jag har en ganska snarlik taktik (H)
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 09:54Sylvia: I såfall är väl du en supersnabb Ferrari? 🙂
Sylvia: I såfall är väl du en supersnabb Ferrari? 🙂
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 09:55Sylvia: Hur länge brukar svullnaden hålla i sig? Om man tränar relativt hårt och ofta, måste man stå ut med att känna sig lite småsvullen jämt då? 🙁
Sylvia: Hur länge brukar svullnaden hålla i sig? Om man tränar relativt hårt och ofta, måste man stå ut med att känna sig lite småsvullen jämt då? 🙁
Quote from Catharina Brattlin on 30 May 2011, 10:01Hehe, I wish!! 😀
Vet ej! Fenomenet "svullnad" har jag bara märkt efter långa pass/lopp och så vissa dagar i den kvinnliga månaden. Men då ter den sig annorlunda.
Hehe, I wish!! 😀
Vet ej! Fenomenet "svullnad" har jag bara märkt efter långa pass/lopp och så vissa dagar i den kvinnliga månaden. Men då ter den sig annorlunda.
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 14:13Morgonträning för mig innebär en chokladpucko + 1 banan i förberedelser. Har testat mig fram med mycket, men det är vad magen klarar av att röra sig på på morgonen 🙂
Morgonträning för mig innebär en chokladpucko + 1 banan i förberedelser. Har testat mig fram med mycket, men det är vad magen klarar av att röra sig på på morgonen 🙂
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 14:21Finns Pucko i andra smaker än choklad?
Eller var det för att slippa förvirring kring begreppet Pucko? (Förlåt)
Finns Pucko i andra smaker än choklad?
Eller var det för att slippa förvirring kring begreppet Pucko? (Förlåt)
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 14:27öhhh ehh är det inte så att blodsockret är grejen här inte glykogenet
alltså som många säger...lite lätta kolhydrater alt kaffe för att hjärnan skall hinna med hela passet
(kaffe får jag iaf ont i mage/tarm av före frukost)vissa påverkas ju starkare än
öhhh ehh är det inte så att blodsockret är grejen här inte glykogenet
alltså som många säger...lite lätta kolhydrater alt kaffe för att hjärnan skall hinna med hela passet
(kaffe får jag iaf ont i mage/tarm av före frukost)
vissa påverkas ju starkare än