Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 14:29Fanns nog någon tillfällig smak på Pucko förr, jag säger helt enkelt chokladpucko för att jag alltid gjort det 🙂
Edit: Till Erik alltså 🙂
Fanns nog någon tillfällig smak på Pucko förr, jag säger helt enkelt chokladpucko för att jag alltid gjort det 🙂
Edit: Till Erik alltså 🙂
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 14:29Grönt te i mig + aloeverakräm på benen före. Ska jag "långt"/"körahårt" så lägger jag kanske till en tallrik natuerell yoghurt.
Grönt te i mig + aloeverakräm på benen före. Ska jag "långt"/"körahårt" så lägger jag kanske till en tallrik natuerell yoghurt.
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 15:20Precis en sån här tråd jag letade efter... Låt se om jag förstått det här rätt nu:
- Det är helt ok att ge sig ut på en morgonjogg i lungt tempo på en timme på bara kaffe och vatten
- Ska man springa ett långpass på bortåt 2 timmar, eller köra ett hårt pa
Precis en sån här tråd jag letade efter... Låt se om jag förstått det här rätt nu:
- Det är helt ok att ge sig ut på en morgonjogg i lungt tempo på en timme på bara kaffe och vatten
- Ska man springa ett långpass på bortåt 2 timmar, eller köra ett hårt pa
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 15:23Ska jag springa intervaller före frukost ("riktig frukost") tar jag gärna med mig en skvätt powerade (helst utspädd) eller lite saft och teblandning eller ngt annat med socker i som jag kan ta till om det känns som det inte går, eller innan jag börjar ned
Ska jag springa intervaller före frukost ("riktig frukost") tar jag gärna med mig en skvätt powerade (helst utspädd) eller lite saft och teblandning eller ngt annat med socker i som jag kan ta till om det känns som det inte går, eller innan jag börjar ned
Quote from Jonny Persson on 30 May 2011, 15:44Christian: Jag äter inte alls en massa konstiga grejer kvällen innan morgonjogg. Springer 10 km på 45-50 minuter på morgonen före frukost 2-3 gånger i veckan och äter vanlig hederlig middag på husmanskost tidig kväll.
Men som jag sa, ska jag köra hårdare
Christian: Jag äter inte alls en massa konstiga grejer kvällen innan morgonjogg. Springer 10 km på 45-50 minuter på morgonen före frukost 2-3 gånger i veckan och äter vanlig hederlig middag på husmanskost tidig kväll.
Men som jag sa, ska jag köra hårdare
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 15:53Lingling, blir det inte kladdigt att springa med aloeverakräm OCH yoghurt på benen? 🙂
Lingling, blir det inte kladdigt att springa med aloeverakräm OCH yoghurt på benen? 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 30 May 2011, 16:12Wow, intervaller före frukost hade jag aldrig tyat!! Varken mentalt eller fysiskt.
Christian, det handlar inte om att äta "massor" kvällen innan. Som Marcus säger, vanlig hederlig middag vid normaltid, 17-19 nånstans? Vill man, som jag vill då, så kan m
Wow, intervaller före frukost hade jag aldrig tyat!! Varken mentalt eller fysiskt.
Christian, det handlar inte om att äta "massor" kvällen innan. Som Marcus säger, vanlig hederlig middag vid normaltid, 17-19 nånstans? Vill man, som jag vill då, så kan m
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 17:24Tack för att ni engagerar er 🙂
Tack för att ni engagerar er 🙂
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 18:33Titti. Du kanske skulle pröva mina kompressionstrumpor. Hjälpte mig bra mot svullnad under maran. Har haft ett par på mig dygnet runt sedan i lördags. Asskönt.
Sen tror jag du ska äta mkt mer och kanske lägga in lite mer kvalitet. Kan iofs vara lite segt
Titti. Du kanske skulle pröva mina kompressionstrumpor. Hjälpte mig bra mot svullnad under maran. Har haft ett par på mig dygnet runt sedan i lördags. Asskönt.
Sen tror jag du ska äta mkt mer och kanske lägga in lite mer kvalitet. Kan iofs vara lite segt
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 19:35Haha...tack Rasmus 🙂
Planerar faktiskt att lägga in mer kvalitet, med tanke på att jag vill förbättra min tid på halvmaran i höst. Mer mat säger du? Bjussar du på lunch i morgon då eller?
Haha...tack Rasmus 🙂
Planerar faktiskt att lägga in mer kvalitet, med tanke på att jag vill förbättra min tid på halvmaran i höst. Mer mat säger du? Bjussar du på lunch i morgon då eller?