Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningEnergitillskott blir värdelösa?
You need to log in to create posts and topics.

Fler föräldrar som tänker framåt borde finnas.

Vila ger ingen energi sa redan P-O Åstrand - GCI ( GIH heter det väl numera ).

Så ger man barnen rörelser så skapar det energi som de får nytta av.

Denna går givetvis förlorad om man skjutsar härsan tvärsa

Anders.

Det är väl inte till gymmets löpband resan går. 😉

Bara en liten kommentar på statistiken jag refererade till tidigare:

När man tittar på kondition och fysik över decenier så måste man ta i beaktande att vi under första halvan av förra seklet hade en befolkning som till stor del kroppsarbetade. Det hade

Linus, trodde du var en sån som cyklade till jobbet? Har motvinden redan knäckt dig?

Springer ganska ofta med barnvagnen till dagis, men har märkt att man lätt blir ett exotiskt inslag för andra att skämta om, speciellt om man dyker upp i svettiga funkti

way 2 go Anders! (t+)

Vad gäller jobbpendlingen så kräver 13 mils pendling också återhämtning, så jag cykelpendlar inte varje dag... 😉

KG.

Jag vet att du har vissa krav på din löpning. Sydafrika, Frankrike och sånt. Även jag har vissa krav men givetvis inte alls på din nivå. Världsarvet Södra Ölands odlingslandskap känns utvecklande just nu. Typ Nunnedalen, Jordtorpsåsen, Gråborg, Stora

Anders.

Vi är nog lite lika på olika sätt.

Du får garanterat mängder av energi på det sätt du tänker och skrev.

Jag får från i onsdags massor av energi därför att jag fått förmånen att hjälpa en arrangör med hjärnskada ( liten ) att arrangera VM 24H nä

@Anders, kan du ge exempel på pik? Jag brukar mest få påhejjning...

Kalle,
bland annat en som frågade om jag bantade "är det bullmagen som ska bort nu till sommaren"... jag tolkade det som en pik iaf.

Skumt... Aldrig hänt mig, kanske beror på att jag ser ut som en pinne...