Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 15:07Meningen är väl att man ska träna strukturerat o ha lite koll på vad man gör och i vilken ordning?
När man tävlar så är det annat som gäller.
Meningen är väl att man ska träna strukturerat o ha lite koll på vad man gör och i vilken ordning?
När man tävlar så är det annat som gäller.
Quote from Lena O on 20 May 2012, 15:31När jag cykla distans är det cykling som är målet inte fettförbränning.
När jag cykla distans är det cykling som är målet inte fettförbränning.
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 09:50Det kan vara stor skillnad på om man tränar för att bränna fett, öka sin fettförbränning (inför långdistanspass) eller för att bli bättre på att cykla.
Mina tips nedan gäller inte för den fettförbränning eller viktnedgång:
Det är lika bra att fylla på u
Det kan vara stor skillnad på om man tränar för att bränna fett, öka sin fettförbränning (inför långdistanspass) eller för att bli bättre på att cykla.
Mina tips nedan gäller inte för den fettförbränning eller viktnedgång:
Det är lika bra att fylla på u
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 10:12Jag som trodde att en bra fettförbränning klart ökade förmågan att cykelträna.
Jag som trodde att en bra fettförbränning klart ökade förmågan att cykelträna.
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 10:26Beror väl på hur långt man har lust att cykla?
Beror väl på hur långt man har lust att cykla?
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 10:27Till mål.
Till mål.
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 14:48En bra förmåga att bränna kolhydrater kommer alltid att få dig att cykla snabbare än motsvarande förmåga att bränna fett.
Däremot har ju kolhydrater nackdelen att det måste tillföras under passet för att det ska fungera. Men det går ju att lösa på en mas
En bra förmåga att bränna kolhydrater kommer alltid att få dig att cykla snabbare än motsvarande förmåga att bränna fett.
Däremot har ju kolhydrater nackdelen att det måste tillföras under passet för att det ska fungera. Men det går ju att lösa på en mas
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 15:35Snabbare när då?
Snabbare när då?
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 15:38David, hur gör du för att inte få din mazarin mosad av tryck eller geggig av svett o värme?
David, hur gör du för att inte få din mazarin mosad av tryck eller geggig av svett o värme?
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 15:41De är portionsförpackade och uppklippta i ena sidan.
Öppna, skicka in, tugg-svälja, in med vatten, klart
De är portionsförpackade och uppklippta i ena sidan.
Öppna, skicka in, tugg-svälja, in med vatten, klart