Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 16:02Låter bra David, men tror aldrig jag sett portionsförpackade mazariner utan kladdig staniol eller papper som inte vill lossna. Var köper du dom? Vilket märke?
Låter bra David, men tror aldrig jag sett portionsförpackade mazariner utan kladdig staniol eller papper som inte vill lossna. Var köper du dom? Vilket märke?
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 16:27Gobiten i Åstorp har 10 st portionsförpackade för 20:-
Gobiten i Åstorp har 10 st portionsförpackade för 20:-
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 16:30Tack för tipset. Då är det bara att cykla iväg till Åstorp då 🙂
Tack för tipset. Då är det bara att cykla iväg till Åstorp då 🙂
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 16:31Ja, de har öppet på Torsdagar 9-17.
Ja, de har öppet på Torsdagar 9-17.
Quote from Funbeat user on 23 May 2012, 15:02Mazariner verkar enkelt, men innehåller väl en hel del gluten? Det är som med pastaladding. Det kan gå riktigt fel om en har svårt att tolerera gluten.
Mazariner verkar enkelt, men innehåller väl en hel del gluten? Det är som med pastaladding. Det kan gå riktigt fel om en har svårt att tolerera gluten.
Quote from Funbeat user on 23 May 2012, 15:06Jaha, och?
Jaha, och?
Quote from Funbeat user on 23 May 2012, 23:20"En bra förmåga att bränna kolhydrater kommer alltid att få dig att cykla snabbare än motsvarande förmåga att bränna fett."
Om man tänker till lite. Om man har en synnerligen hög förmåga att nyttja fett i den energigivandeprocessen, så tror i allafall ja
"En bra förmåga att bränna kolhydrater kommer alltid att få dig att cykla snabbare än motsvarande förmåga att bränna fett."
Om man tänker till lite. Om man har en synnerligen hög förmåga att nyttja fett i den energigivandeprocessen, så tror i allafall ja
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 07:58Kunde nog uttryckt mig lite tydligare än vad jag gjorde, ska försöka förtydliga vad jag tycker.
"Om man tänker till lite. Om man har en synnerligen hög förmåga att nyttja fett i den energigivandeprocessen, så tror i allafall jag att man är "snabb". Snab
Kunde nog uttryckt mig lite tydligare än vad jag gjorde, ska försöka förtydliga vad jag tycker.
"Om man tänker till lite. Om man har en synnerligen hög förmåga att nyttja fett i den energigivandeprocessen, så tror i allafall jag att man är "snabb". Snab
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 08:09>orka hålla samma hastighet?
Har du en graf med vilken energiform som används vid olika hastigheter?
>orka hålla samma hastighet?
Har du en graf med vilken energiform som används vid olika hastigheter?
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 08:41Får se om jag gör rätt nu, aldrig lagt in en bild förut... 🙂
Edit: nåja en länk fungerar väl ocksåBILD: http://www.jssm.org/vol7/n4/16/F3.htm
Får se om jag gör rätt nu, aldrig lagt in en bild förut... 🙂
Edit: nåja en länk fungerar väl också