Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 15:04Jag tycker David är ett energitillskott (på FB). Och det är ju vad tråden handlar om.
Jag tycker David är ett energitillskott (på FB). Och det är ju vad tråden handlar om.
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 17:37En del har ju svårt med svenska språket och borde lägga krutet på läsförståelse.
En del har ju svårt med svenska språket och borde lägga krutet på läsförståelse.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 09:49Länge sen jag tittade på data på det, men för en person som inte tränat sin fettförbränning så tar kolhydraterna slut efterhand oavsett hur mycket man tillför då kroppen bara klarar av att ta upp ca 70g kolhydrater i timmen och det inte är så svårt att fö
Länge sen jag tittade på data på det, men för en person som inte tränat sin fettförbränning så tar kolhydraterna slut efterhand oavsett hur mycket man tillför då kroppen bara klarar av att ta upp ca 70g kolhydrater i timmen och det inte är så svårt att fö
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 09:56I dag har jag en jävla massa is och jordgubbsaft i min "vattenflaska"
Vänligen
P.
I dag har jag en jävla massa is och jordgubbsaft i min "vattenflaska"
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 10:02Fick du slå upp korrelation 😉
Jag brukar träna med endast vatten och sportdryck, för att på så sätt vänja kroppen att utnyttja fettdepåerna när kolhydraterna sinat.
När det sedan är dags för race eller tyngre, längre träning så åker gel och bars med.
Fick du slå upp korrelation 😉
Jag brukar träna med endast vatten och sportdryck, för att på så sätt vänja kroppen att utnyttja fettdepåerna när kolhydraterna sinat.
När det sedan är dags för race eller tyngre, längre träning så åker gel och bars med.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 10:24Jag trycker i mig fettfri kvarg på mina längre turer. Kilona rasar!!
Jag trycker i mig fettfri kvarg på mina längre turer. Kilona rasar!!
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 10:30"Jag brukar träna med endast vatten och sportdryck, för att på så sätt vänja kroppen att utnyttja fettdepåerna när kolhydraterna sinat."
Skippa sportdrycken om du vill minska på kolhydraterna (t+)
"Jag brukar träna med endast vatten och sportdryck, för att på så sätt vänja kroppen att utnyttja fettdepåerna när kolhydraterna sinat."
Skippa sportdrycken om du vill minska på kolhydraterna (t+)
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 10:32Det där med fysiologi är en helt ny vetenskap för vissa.
Det där med fysiologi är en helt ny vetenskap för vissa.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 17:49Sportdrycken har jag bara med på träningsrundor över 3h, vill ju komma hem också!
Sportdrycken har jag bara med på träningsrundor över 3h, vill ju komma hem också!
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 18:10Dåligt tränad i de olika pulszonerna med andra ord.
Dåligt tränad i de olika pulszonerna med andra ord.