Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 19:45Några citat från denna tråd...
"Är jag? Det vet du som vanligt otroligt lite om."
"En del har ju svårt med svenska språket och borde lägga krutet på läsförståelse."
"Det där med fysiologi är en helt ny vetenskap för vissa."
"Dåligt tränad i de olika p
Några citat från denna tråd...
"Är jag? Det vet du som vanligt otroligt lite om."
"En del har ju svårt med svenska språket och borde lägga krutet på läsförståelse."
"Det där med fysiologi är en helt ny vetenskap för vissa."
"Dåligt tränad i de olika p
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 20:03eller så har du svårt att förstå.
eller så har du svårt att förstå.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 20:07Arne (t+) 😀 Mazariner...... är väl sånt gamla tanter har till kaffet. Har väl knappast något att göra med seriös träning och kost.
Arne (t+) 😀 Mazariner...... är väl sånt gamla tanter har till kaffet. Har väl knappast något att göra med seriös träning och kost.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 20:12Ja, och Cavendish käkar Coco-pops och vinner VM.
Ja, och Cavendish käkar Coco-pops och vinner VM.
Quote from Sandra Näslund on 25 May 2012, 20:15Vinner han VM för att han käkar Cocopops eller trots att han käkar Cocopops!
(Skiter i smiley eftersom tolkningen är fri).
Vinner han VM för att han käkar Cocopops eller trots att han käkar Cocopops!
(Skiter i smiley eftersom tolkningen är fri).
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 20:18Det förtäljer inte historien men det handlar nog om väldigt många timmars träning och en förmåga att fokusera på det som är viktigt.
Det förtäljer inte historien men det handlar nog om väldigt många timmars träning och en förmåga att fokusera på det som är viktigt.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 20:40Vinner han VM för att han käkar Cocopops!
Om jag käkar Cocopops och inte vinner VM. Kan jag stämma dom då?
Vänligen
P.
Vinner han VM för att han käkar Cocopops!
Om jag käkar Cocopops och inte vinner VM. Kan jag stämma dom då?
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 20:55Vem P? cocopops eller VM-arrangören ?
Vem P? cocopops eller VM-arrangören ?
Quote from Sandra Näslund on 25 May 2012, 21:08Men P. då....tänker du verkligen förlora.
Men P. då....tänker du verkligen förlora.