Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 21:11Glöm inte att skicka in bilder "Före-Efter" ihop med stämningsansökan
Glöm inte att skicka in bilder "Före-Efter" ihop med stämningsansökan
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 21:29"Vem P? cocopops eller VM-arrangören ?"
Cocopops självklart.
"Men P. då....tänker du verkligen förlora. "
Nä men tänk om. Huuuuuuuu
"Glöm inte att skicka in bilder "Före-Efter" ihop med stämningsansökan"
David, han har koll han. Dig kan man verklig
"Vem P? cocopops eller VM-arrangören ?"
Cocopops självklart.
"Men P. då....tänker du verkligen förlora. "
Nä men tänk om. Huuuuuuuu
"Glöm inte att skicka in bilder "Före-Efter" ihop med stämningsansökan"
David, han har koll han. Dig kan man verklig
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 13:09David: Kör du utan enrgi även på långpass där du lägger in inslag av tävlingsfart?
David: Kör du utan enrgi även på långpass där du lägger in inslag av tävlingsfart?
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 14:40Förhoppningsvis finns det energi till att hålla igång kupan o pumpen men det skadar inte med någon mazarin om det ska köras fort under längre tid.
Då brukar det kallas "tävling" eller "slakt"
Förhoppningsvis finns det energi till att hålla igång kupan o pumpen men det skadar inte med någon mazarin om det ska köras fort under längre tid.
Då brukar det kallas "tävling" eller "slakt"
Quote from Lena O on 26 May 2012, 17:40Petter: Hur mycket fett kan du bränna på en timme?
Petter: Hur mycket fett kan du bränna på en timme?
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 18:51Gazzah ... jag körde med det ett tag, och fortfarande lite "lätt". Märk att det står för "low carbohydrates" men han glider genast över till "inga kolhydrater".
Jag var tvungen att göra stora justeringar till systemet. Jag åkte ut med gänget under period
Gazzah ... jag körde med det ett tag, och fortfarande lite "lätt". Märk att det står för "low carbohydrates" men han glider genast över till "inga kolhydrater".
Jag var tvungen att göra stora justeringar till systemet. Jag åkte ut med gänget under period
Quote from Funbeat user on 27 May 2012, 12:18Jag har ätit väldigt lite kolhydrater de senaste två åren. De kolhydrater jag får i mig under vardagar är mestadels från majs och bönor.
Inför tuffare pass kan jag äta lite torkad frukt eller choklad och inför sommen runt åt jag en pizza och fikabröd dag
Jag har ätit väldigt lite kolhydrater de senaste två åren. De kolhydrater jag får i mig under vardagar är mestadels från majs och bönor.
Inför tuffare pass kan jag äta lite torkad frukt eller choklad och inför sommen runt åt jag en pizza och fikabröd dag
Quote from Lena O on 27 May 2012, 13:18Vad duktig du är 🙂
Vad duktig du är 🙂
Quote from ellen olsson on 27 May 2012, 19:36Fredrik: Du kan inte jämföra med hur det varit om du ätit mer kolhydrater så ditt påstående säger ingenting.
Fredrik: Du kan inte jämföra med hur det varit om du ätit mer kolhydrater så ditt påstående säger ingenting.