Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 16:53I och med att det var någon som skrev att det var tvång så diskutera vi väl både när man måste ha och när man inte fick ha?
Nope, ingen snorkel är tillåten.
I och med att det var någon som skrev att det var tvång så diskutera vi väl både när man måste ha och när man inte fick ha?
Nope, ingen snorkel är tillåten.
Quote from Elias Engqvist on 23 April 2008, 18:21Men snor utan kel är tillåtet!
Men snor utan kel är tillåtet!
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 18:25Då platsar jag om jag bottnar annars blir man Dagens Bubblare!
Då platsar jag om jag bottnar annars blir man Dagens Bubblare!
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 21:01Förutom detaljen:
- Botten eller annan fast del tex brygga,
båt får inte användas för att vinna
fördel under simmomentet
Förutom detaljen:
- Botten eller annan fast del tex brygga,
båt får inte användas för att vinna
fördel under simmomentet
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 19:46Oj, vilken utförlig regeldiskussion jag startade. Det var tävling. Ingen sa något. Jag visste inte. Dock motionsklass om det spelar roll!? 🙂
Oj, vilken utförlig regeldiskussion jag startade. Det var tävling. Ingen sa något. Jag visste inte. Dock motionsklass om det spelar roll!? 🙂
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 19:57Jag vill ha fast mark under mina fötter eller hjul.
Jag vill ha fast mark under mina fötter eller hjul.
Quote from Funbeat user on 4 May 2008, 21:38Jag som är en relativt dålig simmare har en stor fördel av våtdräkt, simmar mycket bättre med våtdräkt än utan. Särskilt när det blir längre sträckor som i Kalmar. Utan våtdräkt där hade jag sjunkt som en sten...
Jag som är en relativt dålig simmare har en stor fördel av våtdräkt, simmar mycket bättre med våtdräkt än utan. Särskilt när det blir längre sträckor som i Kalmar. Utan våtdräkt där hade jag sjunkt som en sten...
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 12:34David, I Skanör bottnar du hela vägen. Dessutom sista chansen ever att köra detta lopp.
David, I Skanör bottnar du hela vägen. Dessutom sista chansen ever att köra detta lopp.
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 16:49Efter gårdagens usla simpass sätter jag mitt hopp till våtdräkten...
Efter gårdagens usla simpass sätter jag mitt hopp till våtdräkten...
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 19:18Jag oxå, men bara för att det är kallt i vattnet här i Sverige 😉
Jag oxå, men bara för att det är kallt i vattnet här i Sverige 😉