Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningEra löparincidenter
You need to log in to create posts and topics.

Hej,

Tänkte att det skulle vara kul om alla delgav sina värsta/roligaste/mest uppseendeväckande löparincidenter. Alltså saker som har inträffat som är lite udda. Jag tänkte efter lite och kom fram till följande.

Jag hade precis börjat min lugna runda i

När det gäller att "träffa tuffa killar i motionsspåret" kommer jag onekligen att tänka på en sak jag var med om i höstas.

Hade precis startat i 2,5km-motionsspåret där man efter 250m kommer fram till det 2000m långa innervarvet. Där står ortens fotboll

Ah, helt klart bäst!
För mig händer det inte mkt mer än hundar och hjärnspöken.
Var ute och sprang en sligna som går delvis i skogen, och insåg plötsligt att klockan var efter 10 en tisdag (lillördag i Umeå) och det var mörkt och helt tomt på vägen. Eft

Jag har också haft några snöstormspass och åskväderspass. Jag älskar den typen av utmaningar. Jag intalar mig själv att sannolikheten för att bli träffad av blixten eller att den mötande lastbilen ska få sladd i det hala väglaget är otroligt liten. Då sla

När det gäller regn o oväder kommer jag särskilt ihåg i höstas då ett kraftigt skyfall fick mig "blind"...

Sprang ute på välkända stigar utanför Borås. Regnet tilltog och mitt ute i skogen lyckades jag blinka ur en av linserna. När väl detta var gjort b

Oj, tufft!!!! Själv har jag -1...

Kommer ihåg en episod från i höstas då jag kutade på den nu nerlagda E4:an ut från Månkarbo mot Postboda där jag bor. Riktigt svart kväll/natt... å så plötsligt så går strömmen å det blir helsvart runt omkring mig. Såg inte ett jota. Gick naturligtvis int

Hände mig en liten incident i höstas som fick min puls att rusa i höjden.

http://www.funbeat.se/life/blog/show.aspx?Blogid=21516

Har inte varit ute och löpt så hemskt mycket, men två av gångerna var lite speciella!

Första tillfället var i september förra året. Jag kom iväg ganska sent till spåret för å ta och jogga runt 5km. När jag väl kommit in och fått upp flåset lite så närmar

Ha, ha, ha, Fredrik. Kul berättelse. Har en liknande historia om nötboskap.
Liknande som dej hade jag sprungit dock 10 km när jag ska igenom en kohage. Över färister och sen 1,5 km hagegrusväg sen färister igen. Vid en krök står det 8 ungdjur som inte ty