Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 16:50Nu var det ju inte en löptävling detta, men som ett inlägg i "heja-på-diskussionen". Vid min första Tjejvättern kommer jag (ganska) i slutet av loppet till en rejäl uppförsbacke. Jag cyklade på en gammal tung oväxlad damcykel och var ganska tillåtande mot
Nu var det ju inte en löptävling detta, men som ett inlägg i "heja-på-diskussionen". Vid min första Tjejvättern kommer jag (ganska) i slutet av loppet till en rejäl uppförsbacke. Jag cyklade på en gammal tung oväxlad damcykel och var ganska tillåtande mot
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 11:16Har en kompis som i ungdomen vaknade en söndag med en GB-glassgubbe ståendes bredvid sängen.
Shit, kom han med hem? Kastade sig över gubben och brottade ner den och gömde den under sängen innan någon av föräldrarna kom in.
Vaktade inomhus tills föräldra
Har en kompis som i ungdomen vaknade en söndag med en GB-glassgubbe ståendes bredvid sängen.
Shit, kom han med hem? Kastade sig över gubben och brottade ner den och gömde den under sängen innan någon av föräldrarna kom in.
Vaktade inomhus tills föräldra
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 13:17"Har en kompis som...". Jo jo, det brukar heta så.... 😉
"Har en kompis som...". Jo jo, det brukar heta så.... 😉
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 22:37Yes, Erik. så ska dom behandlas, he, he. Det är kulatt terra folk som man tycker har väldigt bra kondis, typ hockeylag el. fotbollslag som ligger högt upp i serierna. Sprang ikapp med LFF:s spelare för 2-3 år sen och kuta ifrån dem i uppförsbacke var rätt
Yes, Erik. så ska dom behandlas, he, he. Det är kulatt terra folk som man tycker har väldigt bra kondis, typ hockeylag el. fotbollslag som ligger högt upp i serierna. Sprang ikapp med LFF:s spelare för 2-3 år sen och kuta ifrån dem i uppförsbacke var rätt