Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 21:02Vilken kul bild!!!:DJag tycker tvärtemot kossan, tycker det är den som är läskig...
Vilken kul bild!!!:DJag tycker tvärtemot kossan, tycker det är den som är läskig...
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 21:49Men Kalle bara en high-five/runda? Tänk vilken kul syn om alla man möter får en high-five he he....och snart skulle man bli inspärrad eller i alla fall vida omtalad. OCH vida omvägar om en skulle alla ta
Men Kalle bara en high-five/runda? Tänk vilken kul syn om alla man möter får en high-five he he....och snart skulle man bli inspärrad eller i alla fall vida omtalad. OCH vida omvägar om en skulle alla ta
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 11:22Åh, jag skulle älska om någon gjorde high five med mig! Förmodligen skulle jag bli så lyrisk att jag skulle ropa "Nej, kom tillbaka! Bara eeeen gång till! Snälla?" (Hmmm, det kanske inte är lyriskt, utan maniskt??) 😀
I söndags eftermiddag var jag & lill
Åh, jag skulle älska om någon gjorde high five med mig! Förmodligen skulle jag bli så lyrisk att jag skulle ropa "Nej, kom tillbaka! Bara eeeen gång till! Snälla?" (Hmmm, det kanske inte är lyriskt, utan maniskt??) 😀
I söndags eftermiddag var jag & lill
Quote from Eric Jacobsson on 13 May 2009, 11:25roligaste löparincidenten?
måste nog vara min första joggingtur med nike+ ipod... pp slutspurten, när rösten i ipoden började räkna ner de sista hundra metrarna, försökte jag ta mig över ett träsk via utlagda träplankor. självklart halkade jag i och rasad
roligaste löparincidenten?
måste nog vara min första joggingtur med nike+ ipod... pp slutspurten, när rösten i ipoden började räkna ner de sista hundra metrarna, försökte jag ta mig över ett träsk via utlagda träplankor. självklart halkade jag i och rasad
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 11:30Det är enormt roligt att bli påhejad av knattar (och vuxna) längs banan!
På Kungsholmen Runt så stod en kull med dagisbarn längs kanten med tassarna utsträckta. Low-fivade hela raddan, kul!
Det är enormt roligt att bli påhejad av knattar (och vuxna) längs banan!
På Kungsholmen Runt så stod en kull med dagisbarn längs kanten med tassarna utsträckta. Low-fivade hela raddan, kul!
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 11:32@rebecca: Jag skulle bli jätteglad om någon hejade så våldsamt på mig! 😀
Men det finns sura löpare lite här och var. En inte helt rolig grej som jag var med om för ett tag sedan involverade just sura löpare (eller vad sjutton man ska kalla den idiot som
@rebecca: Jag skulle bli jätteglad om någon hejade så våldsamt på mig! 😀
Men det finns sura löpare lite här och var. En inte helt rolig grej som jag var med om för ett tag sedan involverade just sura löpare (eller vad sjutton man ska kalla den idiot som
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 11:44Barn i spåret är härligt. Man får dock passa sig för vildbattingar med pinnar i händerna. De tänker inte alltid på att om någon löpare passerar precis när de utför sina ninja liknande rörelser så kan det gå illa...
/P
Barn i spåret är härligt. Man får dock passa sig för vildbattingar med pinnar i händerna. De tänker inte alltid på att om någon löpare passerar precis när de utför sina ninja liknande rörelser så kan det gå illa...
/P
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 13:21Lite på samma spår med High Five och hejarop. Jag tycker det är skitkul om någon hejar på en. Blir lite ensamt ibland så det är bara skönt.
Ibland när man är ute och springer upptäcker man "större" personer som tagit mod till sig, på med shortsen och jog
Lite på samma spår med High Five och hejarop. Jag tycker det är skitkul om någon hejar på en. Blir lite ensamt ibland så det är bara skönt.
Ibland när man är ute och springer upptäcker man "större" personer som tagit mod till sig, på med shortsen och jog
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 13:24Om jag springer förbi nån (ja det har faktiskt hänt) som uppenbarligen har det tungt brukar jag "sympatiflåsa" lite extra för att ge skenet av att "det är faktiskt inte så lätt för mej heller, kämpa på broder" 🙂
Om jag springer förbi nån (ja det har faktiskt hänt) som uppenbarligen har det tungt brukar jag "sympatiflåsa" lite extra för att ge skenet av att "det är faktiskt inte så lätt för mej heller, kämpa på broder" 🙂
Quote from Eric Jacobsson on 13 May 2009, 13:37det där brukar faktiskt jag också göra! för man vet ju hur störande det är att vara den som blir omsprungen...
det där brukar faktiskt jag också göra! för man vet ju hur störande det är att vara den som blir omsprungen...