Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningEra löparincidenter
You need to log in to create posts and topics.

Jag har en ny från i fredags...

Var ute på långpass och det gick helt enkelt uselt, som det gör iband. Jag fick börja slita ont redan efter 15 km. Efter 26 k passeas krönet på västerbron och jag kan tänka mig att jag ser allmänt sliten ut... Möter då en

I höstas när jag var ute och körde intervaller. På första kom jag ner i en liten hage. Plötsligt stod det en ko framför mig. Jag vågade inte springa förbi den, så jag hoppades att den skulle flytta på sig. Men det tänkte den inte. Den kom mot mig och jag

Kosor är jättenyfikna!!!

Dom hade säkert världens häftigaste dag där i hagen när det äntligen rörde lite på sej.

BILD:http://wodwoq.blu.livefilestore.com/y1pDdYFgqNO0wHYGIA-Qk822W9BWtS6nCuGIzLzDa4Z4nh_WxOPRksrox0KarS3VG3KBxE0IpXZBkR2DPq2x-zpEqSNp6xOFMGF/Cow.jpg

Haha! High five. Det var det finaste jag har hört! (L)

High five tycker jag klart var en fin gest.
Nu var detta tillfälle som det berättades om, en ögonblicksbild. Men tänk om man skulle börja springa omkring och ge alla mötande en high five. Jisses 😀

@Mona, man kan hålla sig till en high-five / runda...

Det gäller i alla fall att ha det där varma leendet om man ska göra det, inte en smärtsam grimas... jag kan tänka mig att fel person annars skulle kunna tolka den lyfta handen helt fel 😉

Kul att du nämnde det där med high five. Det hände mig för någon vecka sen också. Kom dundrande i ganska bra fart och mötte en tjej i övre tonåren som slängde upp handen i en high five. Noterade att jag inte ens reflekterade över det först utan handen åkt

En litet otrevlig sak råkade jag ut för en sommardag när jag var ute på långpass. Plötsligt gick solen i moln och jag riktigt hörde hur regnet närmade sig bakifrån. Snart var jag inne i världens åskväder. Jag befann mig mitt ute på slätten utan höga punk