Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningEra löparincidenter
You need to log in to create posts and topics.

Jag kan bara prata för mig själv men när jag var ute och testade att jogga lite så var det ngr fotbollskillar som sprang om som hejade på och den ena killen sa "kom igen du orkar hela backen upp". För mig var det jättepeppande trots att jag efter backen s

@Rebecca

Det är hejaropen som ger energi på loppen, gjorde mellan 40 och 60 high/low five under förra varvet. Våga spexa framför kameror och heja grupper. Det är skoj.

@Pierre
Jag kan bara svara för mig, som ingår i kategorin "tyngre löpare". Om någon ger mig pepp på vägen, så ger det mig förnyad kraft och dessutom bir man glad för att bli uppmärksammad och peppad. Ett leende gör också mycket! Ibland blir det ju lite en

Pierre....alla muntliga tillrop upplevs som mycket positiva. Jag har ju kutat med/tränat killar på olika behandlingehem i snart 35 år och det är INGEN som sagt något om att nån djävel kutade om mig å sa något djävla smart typ...?! Flera har dock sagt typ:

Jag tackar så mycket för er input. Låter ju som det inte kan gå helt fel. Så det blir nog fler hejarop nästa gång jag springer ute.

Ursäkta om jag kom ifrån ämnet lite. Lovar att bistå med en berättelse så fort jag har en värdig att berätta.

Angående hejande småbarn: Jag brukar tipsa min treåring om att han kan heja när jag är ute och springer, och så ser jag till att springa förbi huset någon gång tidigt under passet. Det gör under för moralen även om det är "på beställning".

Delvis är det

Angående GB-glassgubbar och inte ett smack med löpning att göra så har jag och två killkompisar vid en minnesvärd bestigning av Kebnekaise faktiskt haft en GB-glassgubbe med upp på toppen.

Killarna ville sen lämna den där för allmän beskådan, men då hade

Rebecca
Om jag själv inte deltar i tävling så står jag lika gärna vid sidan om och
hejjar på och klappar händer åt de tävlande löparna.
Aldrig något gensvar. Inte ens ett leende. Aldrig.
Dåligt!
Jag fortsätter dock..en vacker dag kommer någon att våga vi

Jessie: Men det måste ha blivit roliga kort i alla fall! I går på en filmkväll i glada vänners lag träffade jag en kille som skulle upp på Kilimanjaro om en månad ungefär. Det hade jag velat hänga på 🙂

Jag älskar berg. Synd vi inte har några riktiga top

Otroligt grodan...å djävligt tråkigt oxså. Publikens avationer är ju jätekul och kan bära en framåt på ett underbart sätt. Jag vinkar alltid tillbaka (försöker?!) le etc. Och på utlansmarorna (typ 40 hittills) så svarar jag oxså på landets språk av artigh