Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningErat perfekta löpväder!?
You need to log in to create posts and topics.

Vad är erat perfekta löpväder?

Mitt är 10-12 plusgrader, molnigt utan regn 🙂

Jag gillar att springa på hösten när det är regnigt...vet att det låter knäppt, men det är så mycke syre i luften då:-)

Jag trivs bäst i 5 plusgrader o lätt duggregn.

Man blir stolt över sig själv när man är ute o springer i sånt väder.

Nästan alla väder är underbara i rätt humör. Vill helst inte att det ska blåsa så mycket att man inte tar sig frammåt. Många minus är inte heller nåt jag föredrar.

15-17 grader med lätt duggregn är kanon. Inte för kallt för shorts och man får kylning av regnet. Helt underbart.

10-15 grader låter bra, fast jag tar gärna lite växlande molnighet på det. För att det ska bli extra bra så ska det ha kommit ett skapligt tvåtimmarsregn som upphört strax innan... 🙂

10-15 grader varmt och lätt duggregn. Eventuellt att det nyss har regnat! 🙂 Åh nu blev jag joggningssugen till tusen! 😉

Runt 10 grader, molning och uppehåll fast det ska nyss ha slutat regna så att det är så där friskt och fräscht i luften.

Hemskast? Över 25 grader, gassande sol och vindstilla.

Dryga 20 grader i solen så att det är svalt kortbyxväder i skogen. Inget regn, då blir det bara så svampigt i spåret.

Alla väder som irriterar eller stör andra. ;O)
Jag försöker att inte vara allt för beroende av väder och vind, fokuserar hellre på det kag kan påverka.
Men om jag hade kunnat påverka skulle jag valt 10-12 grader, vindstilla och lite sol.