Quote from Guest on 20 April 2008, 10:35Vad är erat perfekta löpväder?
Mitt är 10-12 plusgrader, molnigt utan regn 🙂
Vad är erat perfekta löpväder?
Mitt är 10-12 plusgrader, molnigt utan regn 🙂
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 10:45Jag gillar att springa på hösten när det är regnigt...vet att det låter knäppt, men det är så mycke syre i luften då:-)
Jag gillar att springa på hösten när det är regnigt...vet att det låter knäppt, men det är så mycke syre i luften då:-)
Quote from Fredrik Forsberg on 20 April 2008, 10:45Jag trivs bäst i 5 plusgrader o lätt duggregn.
Man blir stolt över sig själv när man är ute o springer i sånt väder.
Jag trivs bäst i 5 plusgrader o lätt duggregn.
Man blir stolt över sig själv när man är ute o springer i sånt väder.
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 10:48Nästan alla väder är underbara i rätt humör. Vill helst inte att det ska blåsa så mycket att man inte tar sig frammåt. Många minus är inte heller nåt jag föredrar.
Nästan alla väder är underbara i rätt humör. Vill helst inte att det ska blåsa så mycket att man inte tar sig frammåt. Många minus är inte heller nåt jag föredrar.
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 11:0715-17 grader med lätt duggregn är kanon. Inte för kallt för shorts och man får kylning av regnet. Helt underbart.
15-17 grader med lätt duggregn är kanon. Inte för kallt för shorts och man får kylning av regnet. Helt underbart.
Quote from ellen olsson on 20 April 2008, 11:1910-15 grader låter bra, fast jag tar gärna lite växlande molnighet på det. För att det ska bli extra bra så ska det ha kommit ett skapligt tvåtimmarsregn som upphört strax innan... 🙂
10-15 grader låter bra, fast jag tar gärna lite växlande molnighet på det. För att det ska bli extra bra så ska det ha kommit ett skapligt tvåtimmarsregn som upphört strax innan... 🙂
Quote from Francesco Maria Di Campli on 20 April 2008, 12:0510-15 grader varmt och lätt duggregn. Eventuellt att det nyss har regnat! 🙂 Åh nu blev jag joggningssugen till tusen! 😉
10-15 grader varmt och lätt duggregn. Eventuellt att det nyss har regnat! 🙂 Åh nu blev jag joggningssugen till tusen! 😉
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 12:19Runt 10 grader, molning och uppehåll fast det ska nyss ha slutat regna så att det är så där friskt och fräscht i luften.
Hemskast? Över 25 grader, gassande sol och vindstilla.
Runt 10 grader, molning och uppehåll fast det ska nyss ha slutat regna så att det är så där friskt och fräscht i luften.
Hemskast? Över 25 grader, gassande sol och vindstilla.
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 12:26Dryga 20 grader i solen så att det är svalt kortbyxväder i skogen. Inget regn, då blir det bara så svampigt i spåret.
Dryga 20 grader i solen så att det är svalt kortbyxväder i skogen. Inget regn, då blir det bara så svampigt i spåret.
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 13:50Alla väder som irriterar eller stör andra. ;O)
Jag försöker att inte vara allt för beroende av väder och vind, fokuserar hellre på det kag kan påverka.
Men om jag hade kunnat påverka skulle jag valt 10-12 grader, vindstilla och lite sol.
Alla väder som irriterar eller stör andra. ;O)
Jag försöker att inte vara allt för beroende av väder och vind, fokuserar hellre på det kag kan påverka.
Men om jag hade kunnat påverka skulle jag valt 10-12 grader, vindstilla och lite sol.