Quote from Elias Engqvist on 21 April 2008, 12:10David: I lördags simmade jag en timme och sen blev det spinning en timme och på eftermiddagen lite löpning - det är det bästa jag kan erbjuda för närvarande!
/Kalle A.
David: I lördags simmade jag en timme och sen blev det spinning en timme och på eftermiddagen lite löpning - det är det bästa jag kan erbjuda för närvarande!
/Kalle A.
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 15:48Så lång tid växlingszonen!
Så lång tid växlingszonen!
Quote from Lotta W on 22 April 2008, 03:36Jag upplevde i mitt tycke perfekt maravader idag: sol snett bakifran och latt vind framifran med 13-14 C.
Jag upplevde i mitt tycke perfekt maravader idag: sol snett bakifran och latt vind framifran med 13-14 C.
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 10:26Är det inte bättre tvärtom? 🙂 Vind snett bakifrån och skön sol i ansiktet!
Är det inte bättre tvärtom? 🙂 Vind snett bakifrån och skön sol i ansiktet!
Quote from Lotta W on 22 April 2008, 13:03Inte nar man forsoker springa langt och fort: skon med lite kylande vind och att inte ha solen rakt i ogonen 🙂
Inte nar man forsoker springa langt och fort: skon med lite kylande vind och att inte ha solen rakt i ogonen 🙂
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 18:13perfekt väder idag, förutom att det blåste lite motvind.
10 grader varmt och strålande vårsol, NICE! Första passet för året i shorts, änu mer nice:-)Håller för övrigt med Sylvia ovan, hellre för kallt än för varmt, allt över 25 grader går bort som löpar
perfekt väder idag, förutom att det blåste lite motvind.
10 grader varmt och strålande vårsol, NICE! Första passet för året i shorts, änu mer nice:-)
Håller för övrigt med Sylvia ovan, hellre för kallt än för varmt, allt över 25 grader går bort som löpar
Quote from Karolina Bergsten on 23 April 2008, 08:58Sommarkväll med ett lätt sommarregn 🙂
Sommarkväll med ett lätt sommarregn 🙂