Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 22:30ALLT mellan +5 och +25 får gå bra.
Värst är tokhett, vindstilla, fuktigt och mycket insekter. Fy satan för insekter.
ALLT mellan +5 och +25 får gå bra.
Värst är tokhett, vindstilla, fuktigt och mycket insekter. Fy satan för insekter.
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 22:32Ja kör man intervaller i den norrländska urskogen om somrarna är ståvila _inte_ att rekommendera.....(#)
Ja kör man intervaller i den norrländska urskogen om somrarna är ståvila _inte_ att rekommendera.....(#)
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 22:45🙂 Jo om man gillar åderlåtning!
🙂 Jo om man gillar åderlåtning!
Quote from Elias Engqvist on 21 April 2008, 05:50Många olika väder kan vara bra på olika sätt tycker jag. Är man ute efter bra resultat är nog 10-12 grader och fuktmättad luft bäst. Ska man bra njuta kan ett varmt regn vara jätteskönt att springa i. Sen gillar jag också tokhett där man svettas floder. K
Många olika väder kan vara bra på olika sätt tycker jag. Är man ute efter bra resultat är nog 10-12 grader och fuktmättad luft bäst. Ska man bra njuta kan ett varmt regn vara jätteskönt att springa i. Sen gillar jag också tokhett där man svettas floder. K
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 06:04Cyklar du till jobbet nu?
Cyklar du till jobbet nu?
Quote from Elias Engqvist on 21 April 2008, 06:07Håller just på o stoppar i mig gröt. Ska ut o springa långpass!
Håller just på o stoppar i mig gröt. Ska ut o springa långpass!
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 06:10Då har du kört ned på cykel i natt och har byte till löpning o lite mellanmål nu?
Då har du kört ned på cykel i natt och har byte till löpning o lite mellanmål nu?
Quote from Elias Engqvist on 21 April 2008, 09:38Jag fuskade och körde bil till Sthlm
Jag fuskade och körde bil till Sthlm
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 10:09Jag utgick ifrån att du simmade lite i Dalälven innan cykelturen till Stockholm och löppasset!
Jag utgick ifrån att du simmade lite i Dalälven innan cykelturen till Stockholm och löppasset!
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 10:41Vädret i Borås i söndags (igår) var oslagbart. Under min 3-timmars-runda gick vädret från molnigt +8 till soligt +15 med en svag bris. Helt underbart!!!
Vädret i Borås i söndags (igår) var oslagbart. Under min 3-timmars-runda gick vädret från molnigt +8 till soligt +15 med en svag bris. Helt underbart!!!